Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور باقری روز دوشنبه در این‌باره اظهارداشت: در بازدید کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره‌کل از ناوگان های فعال در حوزه حمل و نقل عمومی بار و مسافر مواردی نظیر همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی‌ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط مورد کنترل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی نقش بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده ای دارد، تصریح کرد: بازدیدهای انجام گرفته این مدت نسبت به مدت مشابه پارسال با سه هزار و ۲۱۰ ناوگان رشد هفت درصدی در این بخش را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در پایان جمع بندی و تخلفات اخذ شده به کمیسیون‌های تخصصی تخلفات استانی و کشوری ارجاع می‌شود تا پس از بررسی موضوع، مطابق دستورالعمل‌های مربوطه آرای متناسب صادر شود.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان مرکز مدیریت راه های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان مرکز مدیریت راه های کشور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان مرکز مدیریت راه های کشور اخبار کنکور حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک

 محمد کرمی ، استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید از مناطق درگیر سیلاب جنوب استان از سد مخزنی كهير که بر روی رودخانه کهیر احداث شده و بزرگترین سد مخزنی استان است، بازدید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک