Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: عرضه‌کنندگان متخلف سیمان در استان بوشهر با تشکیل پرونده‌هایی قضایی ۱۰میلیارد ریال به سبب توزیع سیمان خارج از شبکه، گران‌فروشی و احتکار جریمه شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بوشهر، سیدحسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای 3 کارخانه سیمان در دشتی، دشتستان و کنگان است اظهار داشت: در این کارخانه‌ها روزانه بیش 11 هزار تن سیمان و کلینکر تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه ظرفیت تولید سیمان کارخانه موند دشتی روزانه 3 هزار تن است گفت: سالانه در این کارخانه بیش از یک‌میلیون تن سیمان تولید و عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ظرفیت تولید کارخانه سیمان ساروج کنگان سالانه را 2 میلیون تن در سال دانست و بیان کرد: روزانه در این کارخانه شش‌هزار تن سیمان و کلینکر تولید می‌شود که 70 درصد آن کلینکر است.

حسینی، تولید سیمان کارخانه سیمان دشتستان را بیش از 3 هزار تن در روز دانست و تصریح کرد: مصرف سوخت کارخانه‌های سیمان در بخش گاز، برق برطرف شده است.

وی، با تاکید بر برخورد با متخلفان در عرضه سیمان خارج از شبکه توزیع افزود: کارخانه‌های سیمان استان بوشهر  براساس تاکیدات استاندار بوشهر تا رفع نیاز داخل اجازه صادرات ندارند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه کارخانه‌های سیمان مند دشتی و دشتستان باید کدام روزانه 2500 تن سیمان به بازار داخلی عرضه کنند تاکید کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر روزانه باید شش‌هزار 600 تن سیمان از سه کارخانه سیمان استان بوشهر تولید و به بازار داخلی استان عرضه شود.

روزانه 3هزار تن به ظرفیت تولید سیمان استان بوشهر افزوده شد کارخانه‌های سیمان استان بوشهر تا رفع نیاز داخل اجازه صادرات ندارند صادرات سیمان از استان بوشهر منوط به تامین نیاز داخلی است

حسینی همکاری کارخانه‌داران سیمان استان بوشهر در این حوزه را ضروری دانست و بیان کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر صادرات  سیمان از سوی کارخانه‌های سیمان استان منوط به تامین روزانه شش‌هزار و 600 تن سیمان در بازار استان است.

وی، از جریمه 10 میلیارد ریالی متخلفان در توزیع سیمان خبر داد و خاطر نشان کرد: عرضه کنندگان متخلف سیمان در استان بوشهر با تشکیل پرونده‌هایی قضایی 10 میلیارد ریال به سبب توزیع سیمان خارج از شبکه، گران‌فروشی و احتکار جریمه شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه 3 هزار و 750 مورد بازرسی از کارخانه‌های سیمان استان بوشهر انجام شده است گفت: در این راستا 103 فقره پرونده تخلف در بخش عرضه سیمان خارج از شبکه، گران‌فروشی، احتکار و امتناع از عرضه سیمان تشکیل شد.

حسینی، با بیان اینکه این موارد تنها نظارت بر توزیع سیمان بوده افزود: بازرسی و نحوه تحویل سیمان به بخش‌های مختلف به شکل تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه خروج سیمان از استان بوشهر ممنوع است خاطر نشان کرد: افزایش تولید سیمان از کارخانه‌های استان مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معدن و تجارت استان بوشهر کارخانه های سیمان استان سیمان خارج از شبکه سیمان استان بوشهر رئیس سازمان صنعت استان بوشهر کارخانه سیمان تولید سیمان توزیع سیمان تن سیمان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه مشاور املاک متخلف در فردیس

به گزارش مهر، حمیدرضا کیوانفر مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: با شکایت شاکی خصوصی، پرونده مشاور املاک متخلف برای دریافت اضافه بها حق کمیسیون در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی فردیس رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر پرداخت پنج میلیارد ریال در حق شاکی، متهم را به پرداخت ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کیوانفر گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در پی شکایت شاکی خصوصی گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کارخانه سیمان خاش خسارت مالی سنگینی بر جا گذاشت
  • رانندگان متخلف تاکسی جریمه سنگین می‌شوند
  • جریمه مشاور املاک متخلف در فردیس
  • مشاور املاک متخلف ۵۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۶۵۰ میلیون ریالی ۵ واحد صنفی متخلف در جیرفت
  • تولید بیش از ۶ هزار تن گوشت مرغ در بوشهر
  • جریمه میلیاردی برای نانوای متخلف در قزوین
  • جریمه ۷۰۰ متخلف صنفی درفومن
  • ارزآوری دو میلیون و ۶۰۰ هزار دلار‌ی صادرات کلینکر در کارخانه سیمان اردستان
  • ارزآوری دو میلیون و ۶۰۰ هزار دلار‌ی صادرات کلینکر اردستان