Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی‌ها نیم فصل دوم را با دیدار مقابل شاگردان محمد ربیعی در رفسنجان آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال بعدازظهر امروز دوشنبه - ۱۱ اسفند ماه - در رفسنجان میهمان مس خواهد بود تا نیم فصل دوم در شرایطی پر حاشیه برای آبی‌پوشان استارت بخورد. نارنجی‌پوشان رفسنجانی نیز که علیرغم صعود از لیگ یک، نمایش خیره ای کننده‌ای با محمد ربیعی داشته‌اند به دنبال ارتقا رتبه خودشان در نیم فصل دوم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماندن فکری تا پایان غیبت قایدی در تمرینات

آبی‌های پایتخت در حالی پا به نیمه دوم لیگ بیستم خواهند که حواشی فراوانی در اطراف این تیم پرسه می‌زند. پس از آنکه صدر جدول در واپسین هفته نیم فصل نخست با شکست استقلال در اصفهان از دست رفت، هواداران این تیم خواهان پایان کار فکری و کادرش در استقلال شدند و با تجمع در محل تمرین و حتی روبرو مجلس شورای اسلامی نارضایتی شأن از سرمربی فعلی را ابراز کردند اما هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت تا همچنان فصل را با فکری ادامه دهند.

پس از این اعتراضات نوبت به غیبت قایدی در تمرینات شد. الماس بوشهری استقلال هر چند قراردادش را در ابتدا فصل تمدید کرده بود اما در نیم فصل چند جلسه به تمرینات نرفت تا خواهان افزایش رقم قراردادش شود؛ اتفاقی که باعث شد مدیران این تیم تهرانی رضایت مهدی قایدی را به دست آورده و او را پس از چهار جلسه، به تمرینات باز گردانند.

MRI جنجالی رشید!

روز گذشته نیز این بار نوبت به رشید مظاهری رسید تا با ترک تمرین و جا ماندن از سفر به رفسنجان، دوباره فکری و شاگردانش را وارد حاشیه کند. هر چند مظاهری خیلی زود ادعا قهرش از تمرینات را رد و دلیلش را مراجعه به بیمارستان برای انجام MRI بیان کرد اما دیری نگذشته بود که سعید عزیزیان، مربی گلرهای استقلال در گفت و گویی اظهار کرد: "از رفتاری که امروز مظاهری انجام داد تعجب کرد"! تا به این ترتیب حرف‌های رشید مظاهری را رد کرده باشد.

با این حال ماجرا به اینجا ختم نشد و مظاهری در مصاحبه و استوری‌هایی اعلام کرد با توجه به دردی که در کمرش داشته تنها می‌خواسته در چمن مصنوعی تمرین نکند و مدعی شد عده‌ای می‌خواهند او را مقابل هواداران استقلال قرار دهند! البته مظاهری از سفر به رفسنجان باز ماند و امروز به باشگاه فراخوانده شد تا مشخص شود همه چیز به سادگی ماجرا بیان شده از زبان مظاهری نیست.

رؤیا پردازی پسرانِ کویر با ربیعی

مس رفسنجان که با سپردن سکان هدایتش به محمد ربیعی نتایج قابل قبولی کسب کرده، قصد دارد به رؤیا پردازی‌هایش ادامه دهد و به رده‌های بالاتر جدول چنگ بزند. آنها اگر چه ۲۲ امتیازی و در رده هشتم هستند، اما فاصله چندانی با صدرنشینان ندارد و لااقل می‌توان برایشان شانس کسب سهمیه آسیا را متصور شد.

با این وجود هفته‌های سختی پیش رو ربیعی و شاگردانش قرار داشته و علاوه بر دیدار امروز مقابل استقلال، باید در ابتدا در دربی کرمان و سپس در جام حذفی به مصاف سپاهان پر مهره بروند که این چند دیدارمی تواند محک جدی برای مسی باشد که تا اینجا فصل روند رو به رشدی را تجربه کرده است.

کد خبر 478315

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن

آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا به تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران بازگشتند و مشکلی برای همراهی این تیم در دیدار با ذوب آهن ندارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف ذوب آهن خواهد رفت.

با اعلام جواد نکونام، رافائل سیلوا مدافع برزیلی و آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت به شرایط بازی برگشتند و در تمرینات این تیم شرکت کردند. این دو بازیکن‌ می‌توانند در دیدار فردا برابر ذوب آهن در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب قرار بگیرند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • بارش بهاری و وقوع طوفان‌های لحظه‌ای همراه با صاعقه آسمان اصفهان را در بر می‌گیرد
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • آلمان همکاری‌های تسلیحاتی با استرالیا را تقویت می‌کند
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت