Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:51:02 GMT

هشت آسانسور غیراستاندارد در کرمانشاه پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۶۹۸۱۸

هشت آسانسور غیراستاندارد در کرمانشاه پلمب شد

«محمودرضا نیازی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه براساس مصوبه شورای عالی استاندارد، نظارت و صدور تاییدیه ایمنی آسانسورهای برقی زیر پوشش استاندارد قرار دارد، افزود: به ‌منظور ارتقا سطح سلامت و ایمنی شهروندان و جلوگیری از حوادث ناگوار و اطمینان حداکثری از برقراری شرایط استاندارد و ایمنی، تمام آسانسورهای منصوبه باید به صورت سالانه توسط شرکت‌های تائید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد، تحت بازرسی ادواری قرار گرفته و گواهینامه ایمنی دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تمام مدیران و مالکان ساختمان‌ها و تمام بهره‌برداران از آسانسورهای منصوبه در مجموعه‌های مختلف از جمله مکان‌های عمومی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، هتل‌ها و پاساژها ملزم به دریافت تاییدیه ایمنی آسانسور هستند.

تصریح کرد: در مرحله بازرسی‌ها، عدم انطباق آسانسورهای منصوبه به مالکان گزارش خواهد شد و آنها مکلف به رفع نواقص جهت استانداردسازی آسانسورها هستند از این رو در صورت انجام، آسانسور مذکور تاییدیه ایمنی دریافت و شناسنامه ملی در کابین آن درج می‌شود و در صورت نداشتن تاییدیه آسانسور با بروز هرگونه حادثه، مسوُولیت پاسخگویی بر عهده مدیران یا مالکان آسانسور خواهد بود.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه در خصوص آسانسورهای دارای تاییدیه ایمنی افزود: مطابق قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد، این آسانسورها ماهیانه توسط مالکان مکلف به انجام سرویس‌های نگهداری در قرارداد با شرکت‌های نصاب مجاز هستند.

نیازی در پایان ضمن متذکر شدن به مالکین و بهره برداران در دریافت گواهینامه ایمنی آسانسور، یادآور شد: به منظور اطمینان از تایید اصالت گواهینامه ایمنی می‌توانند شناسه ملی درج شده در داخل کابین آسانسور را به صورت رایگان به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال نمایند.

برچسب‌ها سازمان ملی استاندارد ایران دادستانی کل کشور شورای عالی استاندارد کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد ایران دادستانی کل کشور شورای عالی استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران دادستانی کل کشور شورای عالی استاندارد کرمانشاه اخبار کنکور تاییدیه ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ خودرو نخورید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در صورت مشاهده علائم و نشانه‌های اولیه مسمومیت مانند حالت تهوع و استفراغ در افرادی که قارچ خودرو مصرف کرده‌اند باید بیمار در اولین فرصت به مراکز درمانی انتقال یابد.
دکتر ابراهیم شکیبا از مردم خواست از مصرف قارچ‌های خودرو به خصوص قارچ‌هایی که در کنار تنه درختان می‌رویند و یا افراد بومی به صورت فله‌ای آنها را جمع آوری می کنند خودداری شود.

دیگر خبرها

  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • قارچ خودرو نخورید
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم