Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح الله حقیقی استاندار زنجان در ستاد استانی پیشگیری از کرونا گفت: این استان با توجه به شرایط کرونایی کنونی در نوروز ۱۴۰۰ پذیرای هیچ مسافری نیست و دستگاه های اجرایی نیز به هیچ عنوان حق پذیرش میهمان را ندارند.

او با تاکید بر اینکه در هفته سوم اسفند سایت ویژه برای تردد مسافران در استان راه اندازی شود، افزود: این افراد پس از ثبت نام باید پی سی آر منفی ۴۸ ساعت قبل از سفر را داشته باشند، در غیر اینصورت تست به قیمت تمام شده از آنها انجام می گیرد و در صورت مثبت بودن از استان خارج خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مقابله با کرونا ویروس استان زنجان گفت: هتل ها، مسافرخانه ها و اماکن وظیفه دارند غیر از شرایط یاد شده مسافر پذیرش نکنند و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پاسخگو بوده و بر این مبنا بهداشت استان در این زمینه توجیهات لازم را انجام خواهد داد.

استاندار زنجان همچنین در ادامه با بیان اینکه شهرداری زنجان باید نسبت به شناسنامه دار کردن دستفروشان اقدام کند، گفت: فروشندگان غیربومی در استان حق فعالیت ندارند و در صورت مشاهده چنین مساله شهرداری مسوول بوده و باید پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد کرونا تردد افراد دارای پی سی آر مثبت در شهر تخلف است، خاطرنشان کرد: در این خصوص با همکاری دستگاههای بین بخشی نسبت به رصد افراد اقدام می شود و باید به قانون پاسخگو باشند و از طرفی اصناف نیز به عنوان خدمت دهنده در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشت تا پایان تعطیلات نوروزی تعطیل خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس زنجان نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، مطابق پیش‌بینی سامانه‌های جهانی هواشناسی تمام نقاط جغرافیای ایران در ۱۰ روز آینده پذیرای باران هستند.

بر اساس گزارش مؤسسه تحقیقات آب (۱۳ اردیبهشت) بسیاری از نقاط کشور پذیرای سامانه بارشی و رگبار هستند. سامانه بارشی وارد شده، از شب گذشته به ایران وارد شده و تا جمعه به فعالیت ادامه خواهد داد.

بارندگی در سال آبی جدید سبب شده تا ۶۲ درصد از ذخیره سدهای ایران از آب پر شود. تمرکز این سامانه بر روی استان‌های جنوب غرب و مرکزی ایران است.

کد خبر 6095118 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی با پوکر هالند گرگ‌ها را سلاخی کرد
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • گره اندر گره
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • آماده‌باش هلال‌ احمر زنجان در پی صدور هشدار هواشناسی نارنجی
  • هلال احمر زنجان به حالت آماده باش درآمد
  • تداوم بارش‌ها تا ۱۰ روز آینده در تمام نقاط کشور