Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عبدالحمید ولی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان باشت گفت: به همت موسسه خیریه بوتراب ۲۰ دستگاه لپ تاپ و ۴ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند در شهرستان باشت توزیع شد.

عبدالحمید ولی پور افزود: این موسسه خیریه ۴۳ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی قابل شارژ مجدد خرید سبدغذایی نیز بین خانواده‌های تحت پوشش اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجعفرصالحی زاده نماینده خیریه عترت بوتراب هم گفت: این موسسه خیریه در حوز‌های حمایتی مختلف از جمله کمک به تامین نیاز‌های اساسی، رفع تنگ ناهها ومشکلات مختلف خانواده ها، امور تحصیلی و بورسیه، فرهنگی، اشتغال وتوانمندسازی، درمان، ازدواج وجهیزیه، ومسکن از افراد زیر پوشش حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای تبلت اهدای جهیزیه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دانش‌آموزان علاقمند به فعالیت‌های آموزشی، ترویجی و گروهی در حوزه سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی به صورت داوطلب به عنوان "سفیر سلامت" انتخاب شده که وظیفه اصلی آنان انتقال مفاهیم بهداشتی به دانش‌آموزان در مدارس است.

رعایت اصول بهداشت فردی، تغذیه صحیح و اصولی، بهداشت اجتماعی و محیط زیست، بیماری‌های واگیر و غیرواگیر از جمله مواردی است که توسط سفیران سلامت دانش آموزی انتقال داده می‌شود.

هدف از تشکیل سفیران سلامت ارتقای دانش خود مراقبتی و سطح سلامت در جامعه به خصوص نسل جدید است.

دیگر خبرها

  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند