Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز با اشاره به اینکه با اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر جرایم خرد در استان کاهش چشمگیری داشته است گفت: اردوگاه ماده ۱۶ البرز راه اندازی شده و برای تداوم و استمرار خدمات دهی در این کمپ باید تمامی مسئولان استان همراهی ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدراستان اظهار کرد: با هماهنگی و انسجامی که بین مسئولان مربوطه شکل گرفت، پس از مصوبه جلسه قبل، 721 معتاد متجاهر از سطح استان جمع آوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این افراد در کمپ های ماده 15 برای درمان و ترک اعتیاد بستری شدند تا چهره آلوده شهر برای مردم زیبا و امن شود.

شهبازی گبا بیان اینکه بواسطه این اقدام، جرائم خرد اعم از سرقت در استان کاهش چشمگیری داشته است گفت: عزمی جدی شکل گرفت تا با اجرایی شدن بیش از 80 درصد مصوبات شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر، اقدامی ماندگار شکل بگیرد.

استاندار البرز گفت: براین اساس از وجود بخش خصوصی و سازمان صمت جهت آموزش و ایجاد اشتغال بهبود یافتگان و افراد در حال ترک اعتیاد بهره برداری شد.

وی افزود: با این اقدامات به ما اثبات شد که کمبود امکانات و اعتبارات نمی تواند سد راه انجام ماموریت ها و مسئولیت ها شود بلکه باید با همدلی و اتحاد وارد میدان شد و از کمترین امکانات در این مسیر بیشترین بهره را برای کسب رضایتمندی مردم، داشت.

شهبازی گفت: سپاه امام حسن مجتبی (ع) نیز برای مشارکت در راه اندازی اردوگاه نگهداری از معتادان متجاهر اعلام آمادگی کرده است که باید با استفاده از تمامی ظرفیت های استان هر چه سریع تر برای این امر بهره برداری کنیم.

وی افزود: کارگروهی با مسئولیت معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری البرز شکل بگیرد و برای راه اندازی اردوگاه ماده 16 برنامه ریزی شود.

استاندار البرز گفت: حتی یک روز هم مهم است و نمی توانیم درنگ کنیم، قراردادی منعقد شود و مسئولیت هر یک از اعضا مشخص شود و اردوگاه ماده 16 تکمیل شود.

وی افزود: باید فوری نسبت به پذیرش معتادان متجاهر اقدام شود و همزمان نیز امکانات و تجهیزات تکمیل شود.

شهبازی گفت: از دستگاه قضا انتظار می رود که در این مسیر همراهی بیشتری داشته باشد.

وی افزود: 300 میلیون تومان اعتبار برای جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر اختصاص دادیم و برای اردوگاه نیز همراهی خواهیم کرد.

استاندار البرز در پایان گفت: شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر در استان نیز وارد عمل شوند و بودجه ای برای اردوگاه به صورت ماهانه تخصیص دهند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر البرز معتادین متجاهر کمپ ماده 16 استاندار البرز جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان

سرهنگ جواد مراونه گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت جمع آوری قلیان و برخورد با صنوف متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران کلانتری ۱۴ کوت درراستای اجرای این طرح پس ازهماهنگی بامرجع قضائی ۴ واحدقهوه خانه متخلف را پلمپ و تعداد ۸۷ جام قلیان جمع‌آوری کردند.

سرهنگ مراونه ادامه داد: متصدیان این واحد‌های صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با تأکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه می‌کند: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزه‌ها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه‌ها و قلیان سرا‌ها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • جمع آوری ۹۰ تن پسماند و نخاله ساختمانی در پویش «مسیرسبز- ایران پاک»
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد