Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد سکوی پرتاب قم در حالی چند روز پیش به کار خود پایان داد که از 24 تیم حاضر در رویداد 11 تیم از طرف داوران برای جذب سرمایه برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محمدرضا مسقیمان مدیر شتابدهنده صدران که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت از پایان یافتن دومین رویداد استارتاپی این مجموعه خبر داد و گفت: از میان 11 تیم برگزیده در این رویداد استارتاپی، سرمایه گذاری بر 9 تیم قطعی و 2 تیم وارد مرحله بررسی موشکافانه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حجم کل سرمایه گذاری قطعی در این رویداد به 1.2 میلیارد تومان رسید و 2.7 میلیارد سرمایه گذاری نیز در انتظار بررسی موشکافانه قرار گرفته است.

مستقیمان اضافه کرد: در رویداد سکوی پرتاب قم که با همکاری 100 استارتاپ و شتابدهنده صدران برگزار شد، تیم‌های تانک، آرتبان، پشتیبان داده ایرانیان، تردینک، بعدا پرداخت، زیبا، توران، مهر و ماه، اندیشه مبنا مورد سرمایه گذاری قطعی و تیم‌های آما و مای‌جاب مورد بررسی موشکافانه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این دومین رویداد سکوی پرتاب قم بود که با سرمایه گذاری مجموعه 100 استارتاپ، شتابدهنده صدران، خانه شتابدهی و توسعه ماهد و هزارتو برگزار شد، همچنین صندوق پژوهش و فناوری کریمه، شرکت ستارگان نوآوری داوین و صندوق نوآوری و شکوفایی از دیگر سرمایه گذاران این رویداد بودند.

مستقیمان با شاره به اینکه رویداد سکوی پرتاب قم با هدف سرمایه گذاری بر تیم‌های استارتاپی و نوپای دارای ایده و نمونه اولیه قم برگزار شد، گفت: در رویداد قبلی 100 استارتاپ در استان قم، از مجموع طرح‌های دریافت شده 24 تیم به داوری نهایی رسیده و 7 تیم موفق به جذب سرمایه شده بودند.

مجموعه رویدادهای کاروان استانی مجموعه 100 استارتاپ با هدف توسعه زیست بوم نوآوری و استارتاپی کشور در همه استان‌ها با همراهی نمایندگان استانی و به صورت بومی سازی شده با ویژگی‌های هر استان برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استارآپ سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «یکشنبه 16 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • استارتاپ‌های اسپانیایی از مایکروسافت شکایت کردند
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز