Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسک‌بازان ایران در رقابت‌های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان عملکرد ضعیفی داشتند. خبرگزاری میزان - اسکی ایران همچون سال‌های گذشته حال و روز خوشی ندارد و در آخرین رقابت معتبر این رشته که رقابت‌های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان بوذ ملی‌پوشان اسکی ایران نتایجی رقم زدند که شاید عدم اعزام‌شان بهتر از حضور در این رقابت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار به جایی رسید که برخی رشته‌ها رتبه اسکی‌بازان ایران ۳ رقمی شد و قطعا این نتایج قابل اغماض و چشم‌پوشی نیست؛ نتایجی که آورده‌ای برای ورزش کشور ندارد و حالا این سوال مطرح می‌شود که چرا اصلا باید اعزامی صورت بگیرد؛ آن هم زمانی که مشخص است در اسکی حرفی برای گفتن نداریم.

هزینه‌ای که برای اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های صحرانوردی قهرمانی جهان انجام شده باید صرف پرورش استعداد‌های جوان می‌شد؛ این نتایج باعث شد حتی افکار عمومی هم نسبت به آن حساس شوند و حتی به طعنه گفته شد که هر کسی که با اصول اولیه اسکی آشنا بود هم می‌توانست این نتایج را کسب کند. البته در برخی رشته‌های مثل مارپیچ شرایط اسکی‌‌بازان ایران بهتر است و حداقل در بین ۱۰۰ می‌توانند رتبه ۲ رقمی کسب کنند.

واقعیت این است که در برخی رشته‌های ورزشی هیچگاه حرفی برای گفتن نداشتیم و اسکی هم جزو همین دسته است. آنقدر که این رشته مدعی ریاست و مربیگری دارد ورزشکاران تراز اول ندارد و همین می‌شود که در یک رویداد بین‌المللی اسکی بازان ایران نمی‌توانند حتی جزو ۱۰۰ نفر اول هم لقب بگیرند.

 

بیشتر بخوانید: عملکرد ضعیف نمایندگان ایران در رقابت‌های اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون اسکی اسکی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون اسکی اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان بازان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • پایان برگزاری نوبت اول کنکور در هرمزگان
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • شانس اسکواش بازان ایران برای تصاحب یک طلا و ۳ برنز
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو