Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@16:56:46 GMT

(تصاویر) مراسم گلدن گلوب

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۰۷۲۸

(تصاویر) مراسم گلدن گلوب

هفتاد و هشتمین دوره اهدای جوایز گلدن گلوب یکشنبه شب با رعایت فاصله اجتماعی و برقراری تماس ویدئویی با نامزد‌های این جوایز که در منازل خود حضور داشتند برگزار شد.

به گزارش فرارو، فیلم سرزمین آواره ها (Nomadland) به کارگردانی کلوئی ژائو برنده جایزه اصلی مراسم گلدن گلوب شد که به بهترین فیلم درام اهداء می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه بهترین کارگردانی نیز به این فیلمساز ۳۸ ساله تعلق گرفت. او به این ترتیب دومین زنی است که در تاریخ جوایز گلدن گلوب جایزه بهترین کارگردانی را کسب می‌کند.

جایزه بهترین فیلم در بخش بهترین اثر کمدی یا موزیکال به بورات ۲ (Borat Subsequent Moviefilm) به کارگردانی جیسون وولینر رسید. ساشا بارون کوهن نیز برای نقش آفرینی در این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در نقش اصلی در فیلم کمدی یا موزیکال شد.

آندرا دی، هنرپیشه جوان و سیاهپوست یکی از شگفتی آفرین‌های این دوره از مراسم گلدن گلوب بود. او توانست جایزه بهترین بازیگر زن در نقش اصلی در فیلم درام را برای بازی در فیلم ایالات متحده در برابر بیلی هالیدی کسب کند.

چادویک بوزمن، بازیگری که تابستان گذشته به دلیل ابتلا به بیماری سرطان جان خود را از دست داد برای نقش آفرینی در ریشه سیاه ما رینی (Ma Rainey's Blqck Bottom) به عنوان بهترین بازیگر مرد در نقش اصلی در فیلم درام معرفی شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بازگشت ایران گیتی موسوی گلدن گلوب ویروس کرونا سینمای جهان هالیوود فاصله گذاری اجتماعی جایزه بهترین گلدن گلوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر