Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر تایوانی که پسرش را پس از به خواب رفتن روی دفتر تکالیف درسی‌اش بیدار کرده بود با صحنه‌ای غیرمنتظره روبه رو شد.

به گزارش شریان نیوز،شاید برای یک پسر خردسال کابوسی بدتر از این نباشد که وقتی هنگام انجام تکالیف درسی خود به خواب می‌رود با مارمولکی که زیر صورت او مرده است از خواب بیدار شود. این اتفاق وحشتناکی بود که به تازگی برای یک کودک تایوانی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک کاربر توئیتر با نام «جکسون لو»، عکسی از پسر خود در حالی که تصویر یک مامولک روی صورت او نقش بسته بود در این شبکه اجتماعی منتشر کرد. او همچنین تصویری از یک مارمولک مرده که روی دفتر پسرش قرار داشت منتشر کرد. او در شرح این تصاویر نوشت که پسرش هنگام انجام تکالیف درسی خود صورتش را روی دفترش گذاشت و به خواب رفت، غافل از اینکه یک مارمولک در زیر صورت او حضور دارد.


جکسون با کنایه به تکلیف درسی کودکان نوشت مهم نیست که هنگام انجام تکالیف درسی فرزند شما چقدر خسته شود، مهم این است که حتی وقتی کودک شما روی یک مارمولک می‌خوابد و این حیوان کشته می‌شود او متوجه این اتفاق نمی‌شود.

این پست پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و بیش از ۵ هزار بار بازنشر شد.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: تکالیف درسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد

ایسنا/اردبیل مدیر کل صمت استان اردبیل گفت: یکی‌ از بحث های مهمی‌ که در سال جاری انجام شد تاسیس دفتر و نمایندگی اداره کل صمت در شهرستان اصلاندوز برای اولین بار است.

مسعود ایرانی، ۱۷ اردیبهشت با بیان خبر فوق گفت: این موضوع با همراهی مقامات مسئول در شهرستان اصلاندوز انجام شد و فعالیت های رسمی این اداره کل در شهرستان مذکور به صورت یک دفتر مستقل تاسیس و کارهای آن شهرستان را راساً انجام خواهد داد.

وی ادامه داد: این ‌اتفاق مبارکی است که برای گرفتن مجوزهای لازم برای این نمایندگی و دفتر در شهرستان اصلاندوز اقداماتی در وزارت صمت در حال انجام بوده و مراحل آن طی می شود.

ایرانی بیان کرد: با توجه به تطویل مراحلی که مجوز صادر می شود ما فعلاً نمایندگی ایجاد کردیم تا جهت خدمت رسانی و انجام خدمات مربوط به اداره کل صنعت معدن تجارت تلاش مضاعفی انجام شود بدین ترتیب در دسترسی مردم آن خطه به خدمات این اداره کل تسهیل گری صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • احتمال صدور حکم جلب جهانی، خواب را از چشمان نتانیاهو ربوده است
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • والدین ثبت‌نام کُتب درسی را تا ۲۵ اردیبهشت انجام دهند
  • اتفاق امیدوارکننده برای سپاهان در مصاف با پرسپولیس
  • امیدواری ستاره آرسنال به قهرمانی: هر چیزی امکان دارد