Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش گفت: باشگاه ما متاسفانه پول ندارد و تیم‌هایی هستند که شرایط خوبی دارند و تدارکات ویژه‌ای برای داوران می‌بینند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی لطیفی در خصوص شرایط چوکا و همچنین دیدار جام حذفی این تیم مقابل مس رفسنجان اظهار داشت:

شرایط چوکا مانند گذشته است و در صدد این هستیم تیم را در نیم فصل دوم تقویت کنیم، در حالی که بودجه زیادی هم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مقابل مس رفسنجان به چندین بازیکن خود استراحت دادیم، اما بازی به ۱۲۰ دقیقه کشید و به دلیل بی تجربگی بازیکنان بازی را واگذار کردیم.

علی لطیفی ادامه داد:

در دیدار مقابل مس ۱۰ نفره هم شدیم در حالی که در این بازی روی بازیکن ما خطایی شد که اگر عکس پایش را ببینید متوجه می‌شوید فقط پایش نشکسته است! اما داور خیلی راحت از این صحنه گذشت و تمامی خطا‌های ۵۰-۵۰ را به سود مس گرفت. چرا باشگاه مس کرمان در کنفرانس‌های مطبوعاتی بعد از بازی اجازه نمی‌دهند خبرنگاران به نشست بیایند؟ اگر مشکلی ندارد خبرنگار باید در کنفرانس حضور داشته باشد.

* برخی باشگاه‌ها با پول‌های کذایی بازار نقل و انتقالات را به هم ریختند

سرمربی چوکای تالش در خصوص داوری‌های این فصل تصریح کرد:

داور‌های سالمی داریم که شرافت خود را هیچوقت نمی‌فروشند، اما باشگاه ما متاسفانه پول ندارد و تیم‌هایی هستند که شرایط خوبی دارند و تدارکات ویژه‌ای برای داوران می‌بینند؛ از هتل بگیرید تا مسائل دیگر. این مسائل باعث می‌شود داوران ناخواسته به سود تیم حریف سوت بزنند. امیدوارم داوران بین تیم‌های ثروتمند و فقیر مانند چوکا فرق نگذارند.

علی لطیفی در خصوص نقل و انتقالات نیم فصل دوم بیان کرد:

با مدیریت جدید به دنبال تقویت تیم در نیم فصل دوم هستیم، اما متاسفانه اتفاقاتی رخ می‌دهد که عجیب است. ما بازیکنی را می‌خواستیم با قیمتی خوب به تیم اضافه کنیم، اما همان بازیکن با ۸۰۰ میلیون تومان به تیم دیگری رفت. متاسفانه برخی باشگاه‌ها با دادن پول‌های کذایی بازار نقل و انتقالات در نیم فصل دوم را به هم ریختند.

* تیمی در لیگ یک است که ۶۰ میلیارد هزینه کرده

وی ادامه داد:

قرارداد کل بازیکنان چوکای تالش ۲ میلیارد تومان است در حالی که تیمی در لیگ یک است که ۶۰ میلیارد هزینه کرده است، اما امیدوارم با مدیریت جدید بتوانیم بازیکنان مدنظرمان در نیم فصل دوم را جذب کنیم و به امید خدا این تیم را در لیگ نگه داریم. من برنامه سه ساله برای چوکا دارم و انشالله سال سوم به هدفمان خواهیم رسید.

علی لطیفی  بازیکن پیشین استقلال درباره پیشنهاد دستیاری محمود فکری افزود:

به دوستانی که با من تماس گرفتند گفتم که با چوکای تالش قرارداد دارم؛ برای اینکه به باشگاه بزرگ استقلال ملحق شوم باید اول با فکری صحبت کنم که فعلاً این اتفاق رخ نداده است و تمام تمرکز من روی چوکا و بازی با قشقایی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال چوکای تالش سرمربی چوکای تالش علی لطیفی نقل و انتقالات نیم فصل دوم چوکای تالش علی لطیفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • رسول جعفریان: مبدع اصطلاح کذایی خلیج عربی جمال عبدالناصر نبود/ نوشته‌ی داخل عبای بحرینی برملا می‌کند
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)