Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این محموله شامل برنج، آب معدنی، تن ماهی، حبوبات، مواد بهداشتی و پتو به ارزش ۵۰ میلیون تومان در قالب هفت دستگاه وانت ارسال شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی یزد گفت: این اقدام در راستای کمک به زلزله‌زدگان سی‌سخت و انجام مسوولیت اجتماعی ماموران و کارکنان صورت گرفت.

سرهنگ محمدرضا مزیدی در حاشیه اعزام این کاروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر حسب ضرورت آمادگی ارسال سایر کمک‌های مورد نیاز وجود دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰۰ بسته کمک‌های معیشتی در قالب طرح مومنانه هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان تهیه که بین اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

همچنین پنجم اسفند ماه جاری یک شرکت معدنی شهرستان بافق از توابع استان یزد کمک‌های غیرنقدی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان به شهر زلزله زده « سی سخت»  ارسال کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران -بافق این محموله شامل پتو و اقلام غذایی مانند برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات، بسته های بهداشتی و کنسروست.

سیدمصطفی فخری ارسال این محموله را با هدف همدردی با مردم زلزله زده و کمک به آسیب دیدگان ذکر کرد و افزود: این اقدام در چارچوب انجام مسوولیت‌های اجتماعی این واحد تولیدی برای کمک به هموطنان زلزله زده انجام شد.

وی ابراز امیدوری کرد که این کمک‌ها با حمایت صندوق بازنشستگی فولاد کشور تا زمان رفع نیاز مردم منطقه یادشده ادامه یاید تا حدوی از درد و آلام آسیب دیدگان از زلزله کاسته شود.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه، ۲۹ بهمن‌ماه امسال شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.

زمین لرزه سی‌سخت خسارت جانی نداشت اما ۶۳ نفر مصدوم شد.

برچسب‌ها سی سخت کهگیلویه و بویراحمد یزد شهرستان دنا انتظامی بافق یاسوج زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سی سخت کهگیلویه و بویراحمد یزد سی سخت کهگیلویه و بویراحمد یزد شهرستان دنا انتظامی بافق یاسوج زلزله اخبار کنکور سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق


 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سروان سالاری گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در سطح شهر بافق آغاز شده است. 


وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل حرکت در پیاده رو یا در جهت خلاف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بارغیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ، تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و فاقد گواهینامه و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی، برخورد و ضمن صدور قبض جریمه نسبت به توقیف موتورسیکلت حداکثر به مدت ۱۵ روز و در صورت تکرار یک ماه اقدام می‌شود. 


رئیس پلیس راهور شهرستان بافق به والدین و خانواده‌ها توصیه کرد از دراختیارگذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت می‌باشند خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد
  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم