Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس چهارمین دوره مسابقات قرآن شوق تلاوت ویژه رقابت نخبگان طرح ملی تلاوت شباب‌الرضا از امروز در جزیره کیش آغاز شد.

این دوره‌ از مسابقات در رشته‌های تقلیدی خوانی و تلاوت آزاد برگزار می‌شود و رشته تلاوت تقلیدی در بخش‌های عبدالباسط، مصطفی اسماعیل و منشاوی برگزار می‌شود که طی آن باید قاریان در سه مرحله با هم رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرعه‌کشی مسابقات صبح امروز در کنار سواحل خلیج‌فارس برگزار شد و پس از آن شرکت‌کنندگان از برخی اماکن دیدنی جزیره کیش دیدن کردند.

این دوره از رقابت‌ها از بعد‌از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا فردا شب ادامه دارد. شرکت‌کنندگان دو تلاوت در مسابقات ارائه می‌کنند و هیأت داوران با ارزیابی دو تلاوت در مجموع نفرات برتر را انتخاب و معرفی می‌کنند.

طرح ملی تلاوت از سال ۱۳۹۱ با حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف شناسایی و پرورش نوجوانان مستعد در تلاوت قرآن کریم کار خود را آغاز کرد و تا کنون ۹ دوره از این طرح برگزار شده است.

مسابقات شوق تلاوت برای ایجاد رقابت بین شرکت‌کنندگان طرح از چند سال قبل کار خود را آغاز کرد و تاکنون ۴ دوره از مسابقات برگزار شده و نوجوان برگزیده این مسابقات به کشور‌های مختلف از جمله عراق، سوریه و لبنان برای تلاوت اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن جزیره کیش رقابت تلاوت شوق تلاوت طرح ملی تلاوت شباب الرضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان