Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی گل‌محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نقش رسانه‌های گروهی در بخش‌های مختلف برای بسترسازی و توجه مردم و جوانان برای مشارکت در انتخابات آینده، تعیین کننده و یک ضرورت مهم سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره با ایجاد شبهه و تردید به دنبال جلوگیری از حضور پرشور مردم در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی به خصوص انتخابات هستند، اظهار کرد: همکاری مردم در این میدان سرنوشت‌ساز ضامن اقتدار کشور و شکست اهداف کفرجهانی است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال رسانه ای به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات و اهمیت خلق حماسه در این عرصه اشاره کرد و یادآور شد: به کوری چشم تمامی بدخواهان و مخالفان نظام، ملت قهرمان و با بصیرت ایران همانند دوره های گذشته حضوری آگاهانه و پرصلابت در انتخابات سال ۱۴۰۰ دارند .

گل‌محمدی بیان کرد: حضور آگاهانه و حماسی در انتخابات آینده موجب همبستگی و اوج بلوغ و شعور سیاسی مردم است و بدون شک بار دیگر این رخداد همانند گذشته برگ زرینی در تاریخ سراسر عزت و عظمت این ملت و کشور اسلامی است.          

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد دهم اسفندماه جاری با اشاره به اهمیت انتخابات مختلف در ایران و حضور مردم در آن ،گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلور انسجام ملی در راستای اهداف و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.

سعید زارع در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای در انتخابات ریاست ‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ بار دیگر همبستگی عینی را در منظر جهانیان نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه هیچ عاملی از جمله تحریم‌ها، تهدیدها و تحریف‌ها نمی‌تواند مانع حضور حماسی آحاد مردم در عرصه انتخابات آینده ایران در روز ۲۸ خردادماه شود، ادامه داد: مردم با بینش ، کسب بصیرت و حفظ روحیه انقلابی با حضور خویش در شعبه های اخذ رای بار دیگر حماسه ملی خلق می کنند. 

این فعال فرهنگی یزد اظهارکرد: دشمنان برای جلوگیری از مشارکت فعال مردم در انتخابات از طریق جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی فعالیت دارند ولی مردم ایران بار دیگر با مشارکت حداکثری تنفر خود را به استکبار جهانی نشان می‌دهند.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال آینده همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود. 

بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر وزارت کشور مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور انتخابات ۱۴۰۰ وزارت کشور مشارکت انتخاباتی یزد مشارکت های مردمی تبلیغات انتخاباتی اخبار کنکور بار دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۶۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است

به گزارش خبرنگا مهر، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه پردیس گفت: موضوع اصلی در عملیات «وعده صادق» تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده نیست، مهم اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است.

وی با اشاره به منویات رهبری، اظهار کرد: امروز در دنیا، چالش‌های رسانه‌ای بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن تأثیر گذار است.

امام جمعه پردیس افزود: امروز امپراطوری های دنیا در حال شکست خوردن است، حضور رسانه ای دشمن در حال متلاشی شدن است و آن طور که دشمن می‌خواهد روایت‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: امروز حصر شکسته شده و شاهد هستیم که تظاهرات ۱۰۰ هزار نفری در مسئله فلسطین در غرب به ویژه آمریکا به راه می‌افتد.

امام جمعه پردیس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شعار سال اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم در جهش تولید بسیار اهمیت دارد، تولید، حیثیت و شخصیت یک ملّت است و مشارکت مردم در جهش تولید این حیثیت ایران را حفظ خواهد کرد.

کد خبر 6089074

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند