Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «محمدباقر قالیباف» روز دوشنبه و در سیزدهمین نشست بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ در جریان رسیدگی به لایحه در بخش هزینه‌ای افزود: در رسانه‌ها آمده است قضات و اعضای هیات علمی از پرداخت مالیات معاف شدند در حالی که چنین نیست. زیرا براساس مصوبه و قانون این افراد باید ۱۰ درصد مالیات پرداخت کنند و  رأی روز گذشته مربوط به موضوع دیگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا درحالی رییس مجلس از ۱۰ درصد مالیات قضات و پزشکان خبر داد که روز گذشته - یکشنبه - در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفته بود:  جز (۴) بند (الف) تبصره (۱۲) لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای تعیین مالیات حقوق دریافتی قضات و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی، بررسی شد. البته این بند به دو سوم رای نیاز داشت و از آنجا که هر دو جز با هم یکی بوده و قابل تفکیک نیست، بند معافیت قضات و پزشکان از مالیات به قوت خود باقی است.

رییس مجلس امروز  همچنین در پاسخ به تذکر «معین الدین سعیدی» نماینده مردم چابهار که به عدالت در شیعه و رسیدگی به محرومیت استان سیستان و بلوچستان و وضعیت کشته شدن مردمان و کودکان در این استان تاکید داشت،  گفت:  امکانات در بعضی از استان‌ها بیشتر و در بعضی کمتر است ولی درست نیست که همه موضوعات و مشکلات هر استانی به یک بند بودجه وصل شود.

وی با تاکید بر اینکه مجلس در بندها و تبصره‌های مختلف لایحه بودجه به مناطق محروم استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان توجه کرده است، خاطرنشان کرد: اولویت مجلس یازدهم توجه به استان‌های محروم است و نباید نمایندگان به نحوی سخن بگویند که برداشت های نادرست از مصوبات مجلس ایجاد شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان شیعه محمد باقر قالیباف چابهار مجلس یازدهم بودجه ۱۴۰۰ خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان شیعه مجلس شورای اسلامی سیستان و بلوچستان شیعه محمد باقر قالیباف چابهار مجلس یازدهم بودجه ۱۴۰۰ خوزستان اخبار کنکور لایحه بودجه بودجه ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: اولویت تیم مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدا، رسیدگی ویژه به پرداخت مطالبات و مسائل رفاهی کارکنان مجموعه تحت پوشش دانشگاه بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه سلامت در خدمت‌رسانی به جامعه افزود: اگر چه بی شک این خدمات با پشتوانه انگیزه معنوی صورت می‌گیرد، اما دانشگاه نیز خود را در برابر این تلاش‌ها مسئول می‌داند و با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، موفق به پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه در سال ۱۴۰۲ شدیم.

به گفته او، در سال ۱۴۰۲، ۱۱ ماه از مطالبات پزشکان متخصص، ۱۲ ماه از مطالبات پزشکان عمومی استخدامی و مشارکتی و ۱۲ ماه از مطالبات درمانگاه‌ها پرداخت شده است.

هاشمی اصل ادامه داد: همچنین پرداخت ۱۳ ماه اضافه کار شبکه‌های بهداشت و درمان و ۱۱ ماه از معوقات کارکنان سایر مراکز تحت پوشش، از دیگر موارد انجام شده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به ابلاغ دستورالعمل پرداخت تعرفه خدمات پرستاری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در همین راستا طی سال گذشته، ۱۴ماه از مطالبات تعرفه خدمات پرستاری پرستاران شاغل در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبلغ بیش از ۳ هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • پیش‌شرط‌های مشارکت مردم در اقتصاد چیست؟
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند