Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حمایت هایی که از سوی مقام معظم رهبری و برخی مراجع معظم تقلید صادر شد موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله قره باغ را به خوبی روشن کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز در همایش بین‌المللی قره‌باغ 17 ربیع که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری در سالن همایش‌های امین برگزار شد، اظهار داشت: گفتمان 17 ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی دارد و رهبر انقلاب 30 سال است که این بیانات را داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حمایت ها و بیانیه هایی که از سوی مقام معظم رهبری و برخی مراجع معظم تقلید و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه صادر شد موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله قره باغ را به خوبی روشن کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه با کارگزاران حج، مواضع خود را تکرار کردند و از کشتار مسلمانان در قره باغ و کشمیر از مصادیق ظلم در حق مسلمانان یاد کردند.

همایش بین‌المللی قره‌باغ| آیت‌الله سبحانی: اشغال قره‌باغ ‌نامشروع بود /‌ طرفین درگیری به معاهدات بین‌المللی متعهد باشندهمایش بین‌المللی قره‌باغ| عراقچی: با هرگونه تهدید ‌تمامیت ارضی کشورها مخالفیم / ایران طرح توقف مخاصمات ‌قره‌باغ را ارائه کرد

آل هاشم تصریح کرد: از همان روزهای جنگ اول قره باغ جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیم این انقلاب پیام روشنی را در کنگره عظیم حج خطاب به مسلمانان فرمودند، در حوادث امروزی در جهان وقایع مهم و قابل توجهی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب گفتند یکی از این وقایع، مهم جنگی است که در ناحیه قفقاز به وجود آمده است، طی بیاناتی که در سال 1372 در جمع مردم تبریز فرمودند، دولت ارمنستان به مردم قره باغ ظلم می کند و ما این حرکات را که ارامنه با حمایت دولت انجام می دهند محکوم می کنیم.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همایش بین المللی قره باغ مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است

امام جمعه کیش با بیان اینکه باید فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود، گفت: امروز کشور نیاز به یک حماسه اقتصادی دارد که لازمه آن اعتقاد عملی به اقتصادی مقاومتی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، حجت‌الاسلام علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با اشاره به شعار امسال و فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت مشارکت مردم در توسعه اقتصادی ، افزود: هرجا مردم حضور داشتند، موفقیت به بهترین شکل میسر شده است.

وی با بیان اینکه امروز مقوله اقتصادی به خط مقدم جبهه جهاد تبدیل شده، افزود: مسوولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصاد در دستور کار قرار دهند و باید از توانمندی مردم و بخش خصوصی در انجام امور بهره گیرند.

امام جمعه کیش در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز کارگر و روز معلم و با بیان اینکه هر دو این قشر نقش بسیار مهمی در رشد و بالندگی این جامعه دارند، گفت: مسوولان باید سعی کنند تا مشکلات کارگران و معلمان به حداقل برسد .

حجت‌الاسلام بی‌نیاز روز دهم اردیبهشت ماه روز ملی خلیج فارس را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: خلیج فارس بخشی از هویت ملی ایرانیان می‌باشد که دشمنان همواره سعی در تغییر و تحریف آن داشتند که هیچگاه در دستبابی به اهداف شومشان موفق نبودند.

وی هفتم اردیبهشت روز حمل و نقل را نیز مورد اشاره قرار داد و بر بهبود وضعیت جاده‌های کشور و صنعت خودروسازی تاکید کرد.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم