Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیلاوی فرماندار و رئیس قرارگاه هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: رزمایش ضدعفونی مراکز پر جمعیت، ادارات و توزیع ماسک با رمز یا حضرت زینب (س) در شهرستان آغاز شد.

او افزود: رزمایش با همت قرارگاه شهید سلیمانی توسط فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه، بسیجیان جان برکف و با مشارکت ادارات شهرستان از جمله؛ شهرداری‌ها، هلال احمر، بهداشت و درمان، صنعت و معدن، شرکت گاز، برق و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و با هدف ضد عفونی مراکز پرجمعیت پر خطر، ادارات و همچنین منازل افراد مبتلا به این بیماری در شهرستان در حال انجام است.

سیلاوی در مراسم آغازین این رزمایش با تقدیر و تشکر از فرماندهی و همچنین بسیجیان این شهرستان که همواره در مواقع سخت و بحران‌ها در کنار مردم این شهرستان بوده اند، اظهار داشت: بسیجیان و پاسداران سپاه مانند زمان دفاع مقدس همواره در همه حال در کنار ما در قرارگاه مبارزه با کرونا و حوزه بهداشت و درمان شهرستان بوده و هستند و برای پیشرفت اهداف حوزه سلامت خالصانه و مخلصانه در حال جهاد بدون هیچ چشم داشتی می‌باشند و آماده حضور در عرصه مبارزه فرهنگی، سیاسی، سلامت مردم و امداد و درمان و... بوده و با روحیه خستگی ناپذیر فعالیت می‌کنند و این از برکات این نظام مقدس است.

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج نیز در این مراسم با قدردانی از بسیجیان حاضر در این رزمایش گفت: بسیجیان قهرمان این شهرستان از زمان آغاز اپیدمی منحوس کرونا فعالیت گسترده‌ای با هدف پیشگیری از کرونا در این شهرستان داشته ا ند.

او بیان کرد: بسیجیان این شهرستان در تمامی بحران‌ها از جمله سیل و اکنون نیز کرونا حضوری فعال داشته اند و در بحث کمک رسانی و توزیع کمک‌های مومنانه شاهد نقش آفرینی‌های بسیار نیرو‌های فعال بسیجی در کمک رسانی به مردم و ضد عفونی بوده ایم و از ابتدای همه گیری بیماری کووید- ۱۹ در کنار مدافعان سلامت و در عرصه‌های مختلف از جمله کمک رسانی و خدمات رسانی حضوری فعال داشته اند و پای کار بوده اند.

همچنین در این مراسم تست نمونه گیری بالای ۳۰۰ نفر در روز در مراکز بهداشتی دشت آزادگان و همچنین آغاز تزریق واکسن کرونا به کادر پزشکی و درمانی شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ضدعفونی اماکن بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران