Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار با اهدای جایزه به ۲۲ اثر برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان-  سیدمرتضی حسینی مدیر گروه تلویزیونی شاهد و دبیر چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار درباره مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره گفت: مراسم اختتامیه جشنواره در آستانه «روز بزرگداشت شهدا»، جمعه ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تعداد جوایز و آثار برگزیده چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار، گفت: در این دوره در بخش مستند بلند بیش از ۱۵ دقیقه سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار به برگزیدگان این بخش اهدا می‌شود. در بخش فیلم‌های ۱۲۰ ثانیه‌ای با موضوع ایثار اجتماعی نیز ۲ اثر برگزیده جوایز بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم نیز جوایز بخش فیلم کوتاه داستانی جشنواره هستند که به سه اثر اهدا می‌شوند. در بخش شهدای مقاومت و شهید سلیمانی نیز جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و دیپلم افتخار بهترین فیلم مستند کوتاه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اسامی برندگان مسابقات باستانی شاهد و ایثارگر اعلام شد


به گفته حسینی، جوایز بهترین کارگردانی و بهترین فیلم در بخش پویانمایی، جوایز بهترین تدوین فیلمنامه و بهترین پژوهش در بخش پژوهش، جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین پژوهش در بخش نماز، حجاب و عفاف و جوایز بهترین کارگردانی و بهترین نماهنگ در بخش نماهنگ از دیگر جوایزی است که در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار به آثار برگزیده این بخش‌ها اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فیلم ایثار بنیاد شهید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فیلم ایثار بنیاد شهید چهارمین جشنواره ملی فیلم ایثار بهترین کارگردانی و بهترین مراسم اختتامیه جوایز بهترین بهترین فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  عباسی ،  مدیر شبکه بهداشت و درمان پیشوا با اعلام این خبر گفت:  در هفته سلامت تلاش شد با اجرای برنامه‌های متنوع، فرهنگ سالم زیستن را آموزش دهیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • برگزاری مراسم اختتامیه هفته سلامت در شهرستان پیشوا
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس