Web Analytics Made Easy - Statcounter

عربستان با مکاتبات پیاپی با کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی دریافت میزبانی دور اول مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا در چندین گروه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که کشور قطر از میزبانی متمرکز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار کشیده و هیچ کدام از باشگاه‌های این کشور در گروه‌های پنج گانه درخواست میزبانی لیگ قهرمانان آسیا را ارائه نداده‌اند، عربستان در تلاش است میزبانی را برای چهار تیمی که در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عربستان که امکانات و استادیوم‌های خوبی را در اختیار دارد، برای رسیدن به این مقصود یک مانع بزرگ دارد که آن هم‌گروهی تیم‌های ایرانی با تیم‌های عربستانی است که پیش از این و در چهار فصل گذشته، کشور عربستان بنا به دلایل سیاسی مانع از انجام بازی‌ها در این کشور و البته سفر به ایران شده است. با این حال مسئولان عربستانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطمینان خاطر داده‌اند که این موضوع را حل خواهند کرد.

 

در عین حال نکته مهم دیگر تقسیم میزبانی بین کشورهای درخواست کننده از ایران تا امارات و از هند تا ازبکستان است و با توجه به شواهد به نظر نمیرسد که ایران شانس چندانی برای دریافت میزبانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و بنا بر اخبار واصله شاید فولاد بتواند در  مرحله پلی آف میزبان دیدار خود با العین امارات باشد.

شانس کشور هندوستان هم برای میزبانی گروه پرسپولیس از تیم ایرانی بیشتر است چرا که اسپانسرهای لیگ قهرمانان آسیا علاقه چندانی به برگزاری مسابقات در کشور ایران ندارند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار بود انتهای هفته گذشته تکلیف میزبانی لیگ قهرمانان را مشخص کند هنوز در این باره به نتیجه نرسیده است.

تیم‌های ایرانی در سه گروه با نمایندگان عربستان همگروه هستند یا امکان تقابل دارند. در گروه دوم الوحده مکه در صورت پیروزی مقابل نماینده عراق به استقبال تراکتور خواهد رفت، استقلال با الاهلی عربستان همگروه است و النصر در انتظار نتیجه پلی آف العین - فولاد خواهد بود. به عبارتی تنها پرسپولیس و الهلال از این قاعده مستثنی شده‌اند.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا عربستان قطر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا

طرفداری| رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران،قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، با ارسال نامه ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفت.

در نامه المسحل آمده است:

رئیس عزیز؛ آقای مهدی تاج عزیز

به نمایندگی از فدراسیون فوتبال عربستان و خانواده فوتبال این کشور، صمیمانه ترین تبریکات را به فدراسیون شما و تیم ملی فوتسال ایران بابت دستاورد ارزشمند کسب عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های آسیا اعلام می کنم.

در واقع تماشای عملکرد برجسته تیم ملی فوتسال ایران دراین تورنمنت، لحظه ای بزرگ و غرورآمیز برای کل جامعه فوتبال در قاره آسیا بود. علاوه بر این، گرم ترین تبریکات ما را بابت صعود تیم ملی فوتسال ایران به جام جهانی پذیرا باشید. اطمینان داریم تیم شما نماینده شایسته ای برای قاره آسیا در سطح جهانی خواهد بود. ضمن تبریک دوباره این موفقیت چشمگیر، برایتان تداوم موفقیت را در تلاش های آتی آرزو دارم.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان