Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم های پیکان و صنعت نفت آبادان ترکیب بازیکنان اصلی خود را در هفته شانزدهم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور، امروز یازدهم اسفند ماه جاری مهمان تیم پیکان است که تا دقایقی دیگر این رقابت در ورزشگاه شهدای شهرقدس آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا دقایقی قبل سرمربیان دو تیم ترکیب اصلی خودر را برای این رویارویی اعلام کردند.

بر همین اساس علیرضا رضایی، نادر محمدی، اسماعیل بابایی، مجید عیدی، آرمان قاسمی، حسین پورامینی، سید محمد ستاری، امیر روستایی، سامان فلاح، رضا جبیره و ابراهیم صالحی یازده بازیکن ارنج شده مهدی تارتار در رقابت با صنعت نفت آبادان هستند.

همچنین سید سیروس پورموسوی برای رویا رویی با تیم پیکان، حامد فلاح زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، حسین ساکی، مهدی حنفی، محمود مطلق‌زاده، طالب ریکانی، حسن بیت‌سعید و احمد شریعت‌زاده و رضا خالقی‌فر را به میدان خواهد فرستاد.

قضاوت این دیدار بر عهده مجید محمدی با کمک های تورج عیوض محمدی، مهرداد نجفی و عباس پور حیدری است و رحیم رحیمی مقدم نیز نظارت این دیدار را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان با 23 امتیاز در جایگاه پنجم و پیکان با 18 امتیاز در جایگاه یازدهم لیگ برتر قرار دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران پیکان ترکیب تیم ها صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)