Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مرتضی بانک پس آنکه دو بار بازنشست شد و برای سومین بار براساس استیذان از رهبری به عنوان دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصاد فعالیت می‌کند، به تغییرات گسترده در دبیرخانه شورا و مناطق آزاد روی آورده است. 

حدود 40 روز است که مرتضی بانک توسط وزیر امور خارجه برای دومین بار بازنشسته شد و گفته می‌شود با استیذان از رهبری تا پایان کار دولت دوازدهم، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد را همراهی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند هنوز تصویر روشنی از مرقومه استیذان در افکار عمومی و سطح رسانه‌ها منتشر نشده و به همین علت وضعیت آن شفاف نیست.

هرچند جابه جایی مدیران در یک دستگاه و نهاد امری عادی و طبیعی و در جهت نیل به اهداف ترسیم شده محسوب می‌شود اما با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی دولت تدبیر و امید قرار داریم این حجم از تغییرات گسترده و تحول مدیریتی جای تامل و تعجب دارد. این تغییرات گسترده مدیریتی بدین شرح است:

1- سودابه جلیلی مدیر اداری و مالی دبیرخانه پس از یک سال فعالیت (دی ماه 98) جای خود را به عباسپور داد.

2- جواد عباسپور مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی با حفظ سمت به عنوان سرپرست بخش اداری و مالی دبیرخانه مشغول است.

3- جعفر آهنگران جای غلامحسین مظفری مدیرعامل برکنار شده منطقه آزاد کیش را گرفت و سرپرست شد.

4- مجید صفدری پس از یک سال فعالیت به عنوان معاون توسعه مدیریت دبیرخانه جای خود را به جعفر آهنگران داد. مجید صفدری مشاور دبیرشورا در بخش توسعه بانک و بیمه شده است.

5- قاسم وکیلی مدیر توسعه و تحول اداری دبیرخانه به عنوان معاون توسعه مدیریت جایگزین آهنگران شد.

6- محمدولی روزبهان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی برکنار و سید مهدی نقوی سرپرست این منطقه شد.

7- محسن پیرداده سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و ارزیابی عملکرد دبیرخانه جای سید مهدی رعیتی را گرفت.

8- علیرضا جعفری هرندی مشاور مرتضی بانک دبیرشورای عالی مناطق آزاد برکنار شد. وی سال‌های قبل معاون توسعه مدیریت دبیرخانه بود.

9- محمد شریف ملک زاده و حمیدرضا نیک کار که از وزارت خارجه به دبیرخانه مامور شده بودند برکنار و اتمام ماموریت خود را دریافت کردند.

10- حامد قلی زاده فرد به عنوان سرپرست مدیریت توسعه صادرات، امورگمرکی و ارزش افزوده جایگزین  الهام سخایی شد.

10- تغییراتی در سطح مدیران و کارمندان دبیرخانه نیز قابل توجه بوده است. همچنین شنیده شده که این جابه جایی‌ها در روزها و ماه‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، برخی از این مدیران هنوز در پست سازمان خود استقرار نیافته، حکم ماموریت جدید دریافت می‌کنند که این مسئله به لحاظ مدیریتی به عملکرد مناطق ازاد و دبیرخانه آسیب وارد می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مرتضی بانک تغییرات مدیریتی مشاور رئیس جمهور دبیرشورای عالی مناطق آزاد مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • کاهش واردات و توسعه صادرات؛ راهبرد مهم فعالیت مناطق آزاد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد