Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@02:56:25 GMT

گزارش زنده؛ نساجی 0- آلومینیوم 0

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۴۶۲۷

گزارش زنده؛ نساجی 0- آلومینیوم 0

نساجی به دنبال پایان ناکامی‌های اخیرش مقابل تیم آماده آلومینیوم است.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران با وجود اینکه فصل را با برد پُر گل خارج از خانه برابر آلومینیوم آغاز کرد، اما پس از آن تنها یک برد به دست آورد و روند بحرانی گرفت تا در پایان نیم‌فصل اول 9 امتیاز کسب کند و در رده پانزدهم بایستد، اما آنها می‌خواهند اکنون که با خریدهای جدیدشان به مصاف اراکی‌ها رفته‌اند، مثل دور رفت به برتری برسند ولی در آن طرف هم آلومینیوم می‌خواهد عملکرد خوبی که در نیم‌فصل اول با رسول خطیبی داشت و به رتبه ششم رسید را دنبال کند و در بالای جدول بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های نساجی و آلومینیوم را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:


هفته شانزدهم لیگ برتر؛ دوشنبه: 99/12/11 ؛ ساعت: 15
استادیوم: شهید وطنی قائم‌شهر/ بدون تماشاگر.
داور: علی صفایی/ کمک‌ها: حسن ظهیری و حسن انتظاری؛ داور چهارم: پوریا زحمتی/ کمک داوران پشت دروازه: حسین زمانی و مرتضی منصوریان/ ناظر داوری: حسن کامرانی‌فر.


نساجی مازندران

حسین خطیر مجتبی بیژن مصطفی جوادیان سعید بیگی حسن نجفی اکبر صادقی محمود قائدرحمتی میلاد کمندانی حسین زامهران رضا دهقانی علی آل‌کثیر

سرمربی: مجید جلالی


آلومینیوم اراک

حسین پورحمیدی شاهین توکلی امیرمحمد هوشمند محمد ایران‌پوریان پوریا آریاکیا رامتین سلیمان‌زاده مصطفی احمدی سید مهدی حسینی میثم آقایی حامد پاکدل سعید باقرپسند

سرمربی(موقت): محمود خرمزی

 


لحظات حساس:


 


در حاشیه:


* نساجی در این دیدار خانگی از اکبر صادقی، رضا دهقانی و علی آل‌کثیر به‌عنوان خریدهای جدیدش رونمایی کرده است.

 

آلومینیوم اراک نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • گزارش زنده: بایرن مونیخ ۰-۰ رئال مادرید
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود