Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه شهر خودرو مشهد در حالی با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می‌کند که قرار است وضعیت این باشگاه به زودی مشخص شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ساعتی پیش از دیدار شهر خودرو با ماشین‌سازی در تبریز، اعضای تیم مشهدی به دلیل مشکلات مالی و عدم دریافت پاسخ آزمایشات کرونا مجوز ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که همچنان به مشکلات باشگاه شهر خودرو اضافه می‌شود و باید بیش از پیش نگران آینده این تیم بود.

بعد از حواشی مدیریتی شهر خودرو و منتشر شدن خبر بازداشت یکی از مدیران این مجموعه، بحث واگذاری و انتقال امتیاز این باشگاه مطرح شد. در حالی که از گزینه‌های مختلفی چون شرکت فولاد خراسان برای تیمداری در مشهد عنوان شده بود، ولی هنوز اتفاق جدیدی در این مورد رخ نداده و باشگاه شهر خودرو با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. شرایط برای این تیم تا حدی بغرنج است که حتی مسئولان این تیم پولی برای پرداخت هزینه و دریافت جواب‌ تست‌های کرونا در اختیار ندارند!

البته هزینه‌های سفر - از قبیل بلیت هواپیما - برای حضور شهر خودرو در تبریز توسط مسئولان استانی فراهم شده بود و اعضای این تیم با این کمک‌های ده چند میلیونی موفق به سفر برای انجام دیدار نخست‌شان در دور برگشت لیگ برتر شده‌اند، اما اینکه چرا این تیم در پرداخت چند میلیون تومان برای انجام تست کرونا ناتوان است، جای تعجب دارد.

برای سر و سامان گرفتن شهر خودرو،‌ ابتدا باید وضعیت مالکیتی این باشگاه مشخص شود. بنا بوده در روز‌های اخیر فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه وکالتی را برای انجام امور واگذاری و تعیین تکلیف شدن وضعیت باشگاه به مسئولان استانی ارائه کند، ولی هنوز این وکالت‌نامه صادر نشده است. از سویی دیگر برای رخ دادن هر اتفاقی از قبیل حمایت و انتقال امتیاز، باید از لحاظ قانونی اختیاراتی به استان خراسان رضوی در این حوزه داده شود. با این حال از مشهد خبر می‌رسد که احتمالاً وضعیت مالکیتی شهر خودرو قرار است تا آخر هفته جاری مشخص شود.

بادامکی: وضعیت شهر خودرو مشخص نیست/ روند واگذاری باید زودتر انجام شود

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم شهر خودرو تیم شهر خودرو شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی

امتداد - با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود. از این رو، این بانک به اجرای عملیات بازار باز در قالب توافق بازخرید به مبلغ  2051.7 هزار میلیارد ریال اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی (۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به شرح زیر است: 


بانک مرکزی در چارچوب مدیریت نقدینگی مورد نیاز بازار بین‌بانکی ریالی، عملیات بازار باز را به صورت هفتگی و موردی اجرا می‌کند. موضع عملیاتی این بانک (خرید یا فروش از طریق ابزارهای موجود) بر اساس پیش‌بینی وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی و با هدف کاهش نوسانات نرخ بازار بین‌بانکی حول نرخ هدف، از طریق انتشار اطلاعیه در سامانه بازار بین‌بانکی(تابا) اعلام می‌شود. متعاقب اطلاعیه مزبور، بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در راستای مدیریت نقدینگی خود در بازار بین‌بانکی، نسبت به ارسال‌سفارش‌ها تا مهلت تعیین شده از طریق سامانه بازار بین‌بانکی (تابا) اقدام کنند.     بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه از اعتبارگیری قاعده‌مند (دریافت اعتبار با وثیقه از بانک مرکزی مطابق با ضوابط تعیین شده) مشروط به در اختیار داشتن اوراق مالی اسلامی دولتی و در قالب توافق بازخرید با نرخ سقف دالان نرخ سود (۲۴ درصد) استفاده کنند. برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • خبر جدید وزیر صنعت برای بازار خودرو؛ تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
  • مانور عجیب روی کاهش نقدینگی
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • شاه کلید مهار تورم
  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • بازیگران سریال تورم