Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حمیدی گفت: در نخستین رویداد ملی رقابت هسته‌های پیشرفت سراسر کشور، قرارگاه جهادی قرآن و عترت شهرستان سرخس در بین ۸۰ گروه منتخب کشور قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام داود حمیدی، مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: پیرو صدور بیانیه «گام دوم انقلاب» توسط مقام معظم رهبری، دومین عهدواره ملی هفته پیشرفت به عنوان بزرگ‌ترین رویداد رقابتی آموزشی هسته‌های پیشرفت منطقه‌ای کشور با حضور گروه‌هایی از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: در این رویداد ملی، قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس در بین ۸۰ گروه منتخب کشور قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حمیدی بیان کرد: در این رابطه مذاکره‌ای را با ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای داشتیم و ان شاءلله پس از تدوین نقشه پیشرفت و تعیین مناطق منتخب، فعالیت‌های میدانی تحقق نقشه پیشرفت توسط مردم و حاکمیت و راهبری هسته‌های پیشرفت پیگیری می‌شود.

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس عنوان کرد: محورهای اصلی این رویداد، ارائه هسته‌های پیشرفت منتخب، برگزاری ۱۰ رویداد رقابتی با حضور ۸۰ هسته پیشرفت منطقه‌ای در سطح کشور، تبیین ویرایش نخست نقشه پیشرفت منطقه‌ای به همراه شاخص‌های تولیدی حوزه پیشرفت، معماری اولین شبکه پیشرفت منطقه‌ای و حلقه‌های میانی بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هسته های پیشرفت پیشرفت منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۴۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است