Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@16:22:29 GMT

بدحساب ها از سینمای نوروز خط می خورند

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۰۰۰

بدحساب ها از سینمای نوروز خط می خورند

شورای صنفی نمایش خواهان حذف سینماهای بدهکار شدند.

 به گزارش برنا، تهیه کننده های طلبکار خواستار حذف سینماهای بدهکار از اکران نوروزی شدند.

بر اساس مصوبه شورای صنفی نمایش، سینماهایی که بدهی خود به صاحبان فیلم‌ها را تسویه نکنند، از اکران نوروزی محروم می‌شوند.

غلامرضا فرجی و محمدرضا صابری از انجمن سینماداران، محمدحسین فرحبخش از اتحادیه تهیه‌کنندگان، وحید موساییان از کانون کارگردانان سینمای ایران، مرتضی شایسته از انجمن صنفی تهیه‌کنندگان و محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم حاضران در این جلسه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای نخستین بار است که نمایش فیلم‌ها در سینماها، منوط به تسویه‌حساب به‌روز با صاحبان آثار می‌شود. برخی تهیه‌کنندگان سینمای ایران در ماه‌های گذشته بارها نسبت به انباشته شدن سهم آن‌ها از بهای بلیت در حساب سینماها معترض بودند. سازمان سینمایی با اعطای تسهیلاتی به سینماداران، به تسویه بدهی آن‌ها به صاحبان آثار، کمک کرده بود.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما اکران نوروزی شورای صنفی نمایش غلامرضا فرجی محمدرضا صابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ادامه روند نظارت دقیق بر بازار گفت: در راستای مشارکت هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی براساس دستور رییس‌جمهور، تفاهمنامه‌ای بین معاونت بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان با اتاق اصناف ایران منعقد شده است.

فضل‌الله رحمتی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، نظارت بر سطوح تولید و عمده‌فروشی با مجموعه جهادکشاورزی، انبارها و شرکت‌های پخش با مجموعه اداره کل صمت وعرضه و خرده‌فروشی‌ها با اتاق اصناف است.

وی اضافه کرد: همچنین برای دریافت هرچه بهتر گزارش‌های مردمی و تقویت روند رسیدگی‌ها نیز طرح ناظران افتخاری در دستورکار سازمان حمایت از مصرف‌کننده قراردارد.

به گفته رحمتی، در این ارتباط افراد داوطلب می‌توانند به سامانه سازمان از مصرف‌کنندگان وارد و اقدام به ثبت‌نام کنند و هر جایی که گران‌فروشی و تخلفی مشاهده کردند می‌توانند مختصات جغرافیایی واحد صنفی متخلف را ثبت کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898971

دیگر خبرها

  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور