Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@03:11:39 GMT

عکس | عجیب‌ترین کفش و لباس گلدن گلوب ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۵۵۳۵

عکس | عجیب‌ترین کفش و لباس گلدن گلوب ۲۰۲۱

به گزارش همشهری آنلاین، هر چند ستاره‌های سینما می‌کوشند در مراسم معتبر مانند گلدن گلوب و اسکار و بفتا با تازه‌ترین مدهای روز دنیا جلوی دوربین‌های عکاسی و تلویزیونی و روی فرش قرمز حاضر شوند اما گاهی چنان در به‌روز بودن زیاده‌روی می‌کنند که از آن سوی بام می‌افتند. این موردی که بامداد امروز دوشنبه در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب برای ستاره سیاهپوست انگلیسی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اریوو که در ۳۴ سالگی برنده جوایز امی، گرمی و تونی شده و نامزد دریافت دو جایزه اسکار هم بوده، برای اعلام نام برگزیدگان جوایز گلدن گلوب به لس‌آنجلس آمده و لباسی پوشیده بود که در آخرین هفته مد پاریس تن مدل‌ها دیده شده بود. جدا از شکل بامزه و رنگ نئونی این لباس بلند، آنچه بیش از همه جلب توجه کرد کفش‌های آسمانخراشی اریوو بود که شاید حدود ۲۰ سانتیمتر قد او را بلندتر نشان می‌داد.

بسیاری از نامزدها و برندگان جوایز گلدن گلوب امسال از سالن پذیرایی خانه‌های خود در گوشه و کنار دنیا در مراسم حضور داشتند و بینندگان تلویزیونی هم توانستند دست‌کم بخش‌هایی از سبک زندگی این ستاره‌ها و دکوراسیون خانه آنها را در تصاویر زنده ببینند؛‌ یکی مثل کلویی ژائو لباس خانگی ساده تن داشت و یکی هم مانند رزمند پایک ترجیح داده بود یک لباس سرخ مهمانی بپوشد.

ایمی پولر و تینا فی که اینجا هر دو با لباس تیره دیده می‌شوند، از نیویورک و لس‌آنجلس اجرای مراسم گلدن گلوب امسال را بر عهده داشتند.

کد خبر 588062 برچسب‌ها گلدن گلوب

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: گلدن گلوب گلدن گلوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۵۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 به عنوان بازیکن آزاد به چلسی پیوست و از آن زمان تا به حال توانسته است عملکرد خوبی را در این تیم به نمایش بگذارد و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو ببندد.

این بازیکن که در سپتامبر سال جاری میلادی 40 ساله خواهد شد پس از پایان مهلت قراردادش با چلسی در انتهای این فصل از این باشگاه جدا می‌شود تا به فوتبال برزیل برگردد و چند روز قبل هم این موضوع را به صورت رسمی با انتشار ویدیویی اعلام کرد.

اما لاورنسون اظهارات جالبی را درباره توانایی‌های این ستاره برزیلی مطرح کرده است:« می‌توانم تصور کنم که تیاگو سیلوا در تابستان به باشگاه لیگ برتری دیگری برود اما تنها موضوعی که وجود دارد این است که باید در دفاع سه نفره بازی کند. تیم‌هایی با این سبک هستند و او نشان داده است که هنوز می‌تواند بازی کند.

فکر می‌کنم چند باشگاه لیگ برتری هنوز در حال بررسی شرایط او هستند، حتی با این وجود که فقط یک سال او را به خدمت بگیرند. می‌توانم او را در یونایتد تصور کنم چون خرید بسیار خوبی برای آنها خواهد بود و هنوز بازیکن درجه یکی است و یونایتد که در این فصل مدافع میانی خوبی نداشته است باید این موضوع را در نظر بگیرد.»

دیگر خبرها

  • عجیب اما واقعی؛ این اتفاق فقط در ایران می‌افتد
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • وضعیت عجیب ستاره بارسا: ژاوی با او صحبت هم نمی‌کند!
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر؛ گل گهر در نیمه اول با لباس آبی و در نیمه دوم با لباس سفید! / فیلم
  • اتفاق عجیب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • یک بام و دو هوا: تغییر عجیب لباس بین نیمه!
  • حضور زین الدین زیدان در مراسم اهدای جوایز مسابقه اسپرینت گرندپری میامی + عکس
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!