Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@16:29:02 GMT

فرار شهرخودرو از شکست مقابل ماشین سازی در دقیقه ۹۰

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۶۴۱۱

فرار شهرخودرو از شکست مقابل ماشین سازی در دقیقه ۹۰

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی تبریز و شهرخودرو، ساعت ۱۵ عصر امروز در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه شهید سلیمانی با قضاوت کوپال ناظمی برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که تا پبیش از این، ماشین سازی تبریز با هشت امتیاز در انتهای جدول قرار داشت و به دنبال کسب سه امتیاز و جبران امتیازهای از دست داده در نیم فصل نخست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوی دیگر شهرخودرو که با ۱۸ امتیاز و در جایگاه ۱۲ جدول نیم فصل را به اتمام رسانده بود، سعی داشت با دریافت ۳ امتیاز این مسابقه، وضع خود را بهبود ببخشد.

مهدی پاشازاده که هدایت ماشین سازی را از نیم فصل رقابت‌ها بر عهده گرفته، در این مسابقه محمد امین رضایی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، اکبر آفاقی (محمد ابوترابی دقیقه ۸۶)، مهدی مومنی (آیدین قهرمانی دقیقه ۷۶)، بهمن سالاری (وحید نعمتی دقیقه ۲+۹۰)، ابوالفضل رزاق پور،  منصور باقری، سینا عبداللهی (فرزاد محمدی دقیقه ۲+۹۰)، حبیب گردانی و سعید حسین پور (داود شاهواروقی دقیقه ۸۶) را به میدان فرستاد.

سید مهدی رحمتی نیز در این دیدار از میلاد فراهانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، یوسف وکیا (محمد علی فرامرزی دقیقه ۴۰)، رضا یزدان دوست (مهرداد بایرامی دقیقه ۴۶)،  محمدعرفان معصومی، امیرحسین کریمی، امین قاسمی‌نژاد، رحمان جعفری (محمد محمدزاده دقیقه ۴۶)، حسین مهربان (امیرحسین نعمتی دقیقه ۶۵) و احمد الجبوری (معراج پورتقی دقیقه ۶۵) برای شهرخودرو استفاده کرد.

در دقیقه ۲۴ این مسابقه پاس رو به عقب مدافع شهرخودرو به میلاد فراهانی با تعلل عجیب دروازه‌بان شهرخودرو همراه بود که سینا عبداللهی با حضور به موقع در محوطه جریمه، ضربه فلاح زاده را با برگشتی دقیق وارد دروازه این تیم کرد تا شاگردان پاشازاده یک بر صفر از حریف پیش بیفتند.

برتری یک بر صفر ماشین سازی تا دقیقه ۹۰ ادامه داشت و مهدی پاشازاده می‌رفت که در نخستین تجربه سرمربی‌گری خود برای ماشین‌سازی، کسب ۳ امتیاز را جشن بگیرد اما فرشاد فرجی با یک پاس روی پا، در داخل محوطه جریمه توپ را به قاسمی نژاد رساند و این بازیکن نیز با دخالتی به موقع توپ را به پورتقی پاس داد که این بازیکن نیز با ضربه برگردان توپ را به تور ماشین چسباند تا همه چیز به تساوی کشیده شود.

در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید که با این نتیجه ماشین سازی هر چند نباخت اما ۹ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول قرار گرفت و شهرخودرو نیز با توقف برابر ماشین سازی، ۱۹ امتیازی شد و بدون اینکه وضعیتش در جدول تغییری کند، در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

برچسب‌ها ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد ماشین سازی تبریز لیگ برتر فوتبال شهر خودرو مشهد اخبار کنکور ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیسی‌ها در فصل جاری در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل استقلال به تساوی رسیدند و با وجود شکست در اصفهان مقابل سپاهان، نتوانستند در تهران انتقام بگیرند و این تیم را ببرند.

در واقع سرخ پوشان از مجموعه ۴ بازی حساس و سرنوشت ساز که به بازی‌های ۶ امتیازی مشهور است، فقط ۳ امتیاز کسب کردند و ۹ امتیاز را در مصاف‌های رودررو با استقلال و سپاهان که رقبای اصلی شان هستند، از دست دادند.

پرسپولیس فصل گذشته که قهرمان لیگ برتر شد در دور برگشت استقلال را شکست داد، ولی در دو بازی رفت و برگشت نتوانسته بود سپاهان را ببرد. هرچند که در جام حذفی ۲-۴ این تیم را در اصفهان مغلوب کرد.

حالا باید دید شاگردان اوسمار می‌توانند در رقابت نزدیک و فشرده با استقلال طی ۵ هفته پایانی لیگ برتر این تیم را از صدر جدول پایین بکشند یا نه؟

در مصاف‌های رودررو که پرسپولیس توفیق چندانی مقابل استقلال و سپاهان نداشت و حتی به یک پیروزی هم مقابل این دو رقیب دست پیدا نکرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • دورتموند ۵-۱ آگزبورگ؛ زمینه‌سازی زنبورها برای خلق حماسه‌ در اروپا
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد