Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور عصر امروز (دوشنبه 11 اسفند) در پایان جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور گفت: امروز جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی را داشتیم. الحمدالله در این جلسه مباحث و موضوعاتی که مطرح شد نشان از این است که دوستان ما در حوزه های مختلف پیگیری های مناسبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گزارشی در خصوص عملکرد نیروی انتظامی در بحث نظارت  و بازرسی ها بود. آمار و ارقامی که ارائه کردند نشان از جدیت این نیروها بود.

وزیر کشور با اشاره به دیگر موضوعات مورد بررسی در این جلسه اظهار داشت: گزارشی را اصناف دادند؛ همکاری ها و فعالیت هایی که اصناف در حوزه نظارت دارند و همکاری های که خود صنوف با ما داشتند قابل تقدیر است و امیدواریم این روابط و همکاری ها و هماهنگی ها ادامه داشته باشد.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: در مورد تامین کالا و نظارت بر قیمت ها، برای نوروز و ماه رمضان مطرح شد و ذخیره سازی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دستگاه های متولی گزارشی که از ذخیره سازی دادند گزارش بسیار خوبی بود، هیچگونه نگرانی نداریم. هم در مورد تعیین قیمت ها و نظارت هایی که انجام می شود و تنظیم بازار بخصوص برای کالاهای اساسی و ضروری قیمت هوایی را مشخص کرده که امروز دقیقا تعیین مسولیت و وظیفه شد که هم تعزیرات و هم اتحادیه ها و صنوف، نظارت دقیقی را داشته باشند. این مسأله به استانداران و فرمانداران ابلاغ می شود که در استان ها چنین ستادی را تشکیل دهند و کار را انجام دهند.

وزیر کشور تصریح کرد: یک گزارشی در مورد کمیت و کیفیت تولید کالاها بعد از تحریم ها در جلسه مطرح شد به ویژه در صنایعی مثل پوشاک، لوازم خانگی،  غذایی و صنایع لبنیات؛ گزارشات دال بر این است که هم در جهت کیفیت و هم در جهت کمیت کالا ما با رشد بسیار مناسبی روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: موضوعی که در اینجا قابل طرح بود این بود که رسانه ها به این مسائل بپردازند و این موفقیت ها را که ناشی از تحریم و افزایش قیمت ارز و مقرون به صرفه بودن تولید و از طرف دیگر ممنوعیت ورود کالاهای قاچاق. البته با افزایش قیمت ارز همه اینها شرایطی را ایجاد کرده است که ما الان با تولید در حوزه های مختلف با کمیت و کیفیت خوب و مناسبی همراه هستیم. این جزو بحث های بود که قرار شد رویش کار شود.

ادامه دارد ...

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم وزیر کشور افزایش قیمت رحمانی فضلی مقرون به صرفه کردن تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سعیدی گفت: در راستای طرح احیا و تعادل بخشی و با همکاری گروه گشت و بازرسی این اداره، در سال ۱۴۰۲ تعداد ۳ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و پر شد که این امر صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب را در پی داشت. 
 
 رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های بافق و بهاباد افزود: همچنین ۶ مورد قطع برق و پلمپ منصوبات انجام شد. 


سعیدی با اشاره به همکاری خوب دستگاه قضایی و انتظامی این دو شهرستان برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب زیر زمینی و سطحی اظهار داشت: این اداره با هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت. 
 
وی همچنین در خصوص نصب کنتور‌های هوشمند در دو بخش کشاورزی و صنعتی اشاره کرد و گفت: ۸۲ در صد از چاه‌های صنعتی و ۹۳ درصد از چاه‌های کشاورزی این دو شهرستان به کنتور هوشمند مجهز شدند و برای سومین سال پیاپی طرح تحویل حجمی آب کشاورزی با همکاری کلیه‌ی بهره برداران به طور کامل انجام شد. 


رئیس اداره منابع آب بافق و بهاباد افزود: در راستای مشارکت همگانی مردم و مسئولین در حفاظت بیشتر از منابع آب، تعداد ۲ جلسه شورای حفاظت از منابع آب در سطح دو شهرستان تشکیل گردیده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • ممنوعیت فروش گوشت لاکچری در قم +فیلم