Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@13:09:34 GMT

پیام عزیزی‌خادم بعد از تکیه زدن به صندلی ریاست

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۱۸۷

پیام عزیزی‌خادم بعد از تکیه زدن به صندلی ریاست

رییس فدراسیون فوتبال در پیامی از همه عوامل برگزاری انتخابات این فدراسیون تشکر کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون فوتبال، شهاب الدین عزیزی خادم که روز گذشته توانست در یک انتخابات جذاب و نفس گیر برای 4 سال آینده ریاست فدراسیون فوتبال را در دست بگیرد، پس از برگزاری انتخابات پیامی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن پیام رییس جدید فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

 

به نام آنکه هستی نام از او یافت
هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد
خداش  در همه حال از بلا نگه دارد

 

پس از شکر و سپاس خاشعانه  و مستمر به درگاه الهی بواسطه عنایت او و جلب اعتماد مجمع محترم فدراسیون  فوتبال و با توکل به الطاف لایزال او و درخواست حمایت و مساعدت از او  برای برداشتن  بار مسوولیت فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و امید پاسخ شایسته به مطالبات به حق ملت بزرگ ایران برای اعتلای فوتبال ملی و با آرزوی بازگشت اعتماد  ، اعتبار و افتخار به فدراسیون و فوتبال کشور  بر خود فرض میدانم که از ؛ یکایک اعضای محترم و بزرگوار مجمع فدراسیون فوتبال که در یک روند قانونی ، سالم ، شفاف ، عقلانی و دموکراتیک زمینه برگزاری انتخابات رئیس و هیات رییسه فدراسیون فوتبال را فراهم  آورده و با اعتماد به اینجانب و برنامه های پیشنهادی فرصت خدمت به من بخشیدند ،  تشکر و قدرشناسی کنم .


همچنین بر خود واجب میدانم  از ارکان فدراسیون فوتبال ، مدیران و کارکنان محترم این نهاد مدنی و محبوب قدر دانی و تشکر نمایم .


تشکر ویژه از آن ملت بزرگ ایران است که در طول این مدت با هوشیاری و علاقه برنامه ها ، گفتگوها و رقابت ها را پایش نموده و از طریق رسانه ها، نقطه نظرات سازنده خود را صادقانه منعکس نمودند .


سپاسگزار رسانه ملی و دیگر رسانه ها و جراید محترم کشور هستم که برای تنویر اذهان عمومی مساعی نیکویی را  برای یک انتخاب مهم در این برهه مهم تاریخ  فوتبال ملی به عمل آوردند .


از دوستان و همکاران رقیب که با مشارکت فعال و صادقانه و راهگشایانه خود ، شجاعانه و دوستانه پای در عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته و برای اعتلای فوتبال ملی افق گشایی نمودند ، به طور ویژه تشکر و قدرانی مینمایم


شایسته است که تمهیدات دولت محترم ، نهاد های دولتی و وزرات محترم ورزش و جوانان کشور را برای  برگزاری یک انتخابات قانونی و بدون سوگیری مغتنم داشته و پاس دار اهتمام  آنان باشم.


در پایان از خداوند منان صمیمانه مسالت مینمایم که به من بصیرت ، قدرت ، سعه صدر و تدبیری عنایت فرماید تا قدردان و سپاس گزار الطاف او و همه یاران فوتبال کشور و همراهان و ذی نفعان فوتبال کشور باشم و برای اعتلای فوتبال کشور و تحقق وعده ها و برنامه ها از توفیقات روزافزون او و همه علاقه مندان برخودار و بهرمند باشم .

 

آری به اتفاق جهان میتوان گرفت
و ما توفیقی الا بالله العلی العظیم
11 اسفند 1399
فدراسیون فوتبال جهموری اسلامی ایران
شهاب الدین عزیزی خادم

فدراسیون فوتبال شهاب‌الدین عزیزی خادم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال فوتبال کشور عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد، که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

گفتنی است که فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست که هر ساله از یکم تا ششم می ( 12 تا 17 اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت،  مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست /تندروها شمشیر را از رو بسته اند /وعده های عجیب کاندیداهای ریاست مجلس
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور