Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضع هیات مدیره استقلال بعد از مساوی مقابل مس رفسنجان تغییری نکرده و برای دیدار برابر فولاد هم محمود فکری سرمربی استقلال خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بعد از مساوی استقلال مقابل مس رفسنجان خبری مبنی بر برگزاری جلسه آنلاین بین اعضای هیات مدیره استقلال منتشر شد و گفته می‌شد قرار است در این جلسه در خصوص ادامه همکاری با محمود فکری تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد اعضای هیات مدیره استقلال امروز بازی استقلال مقابل مس رفسنجان را با هم دیدند و اگر قرار باشد جلسه آنلاینی هم برگزار شود، موضوع آن تصمیم گیری در خصوص اعضای کادر فنی نیست.

موضع هیات مدیره استقلال در حال حاضر این است که طبق تصمیم قبلی، برای دیدار برابر فولاد خوزستان هم محمود فکری روی نیمکت این تیم بنشیند و اگر شرایط به گونه‌ای که مدنظر آن‌ها بود پیش نرفت، بعد از بازی با فولاد در خصوص کادر فنی تصمیم گیری شود.

استقلال بعد از بازی فولاد باید در چارچوب رقابت‌های جام حذفی به مصاف پیکان برود و پس از آن هم آبی‌ها باید دیداری را مقابل ماشین سازی برگزار کنند که هنوز تاریخ آن اعلام نشده است.

شنیدیم محمود فکری در رختکن به دستیاران خود اعلام کرده به فکر بازی با فولاد باشند و با این حساب سرمربی آبی‌ها قصدی برای استعفا ندارد و مقابل فولاد روی نیمکت استقلال می‌نشیند.

طرفداری

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال محمود فکری مس رفسنجان هیات مدیره استقلال محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت باشگاه سایپا، در پی نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا در مسابقات لیگ آزادگان و با تصمیم هیات مدیره این باشگاه، مجتبی سرآسیایی از سرمربیگری تیم بزرگسالان کنار گذاشته شد.
ضمنا در نشست هیات مدیره مقرر شد که مهدی حسینی نسب در دیدار‌های باقی مانده هدایت نارنجی پوشان عهده دار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • تنبیه فولادی‌ها به سبک ویسی: تعطیلی نداریم!
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • تصمیم‌گیری مهم ۲ بانک برای آینده پرسپولیس
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود