Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:46:26 GMT

تاکید دوباره پپ؛ بایرن بهترین تیم اروپا و دنیاست

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۶۲۶

تاکید دوباره پپ؛ بایرن بهترین تیم اروپا و دنیاست

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، یک بار دیگر از بایرن مونیخ به عنوان بهترین تیم دنیا یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس، سرمربی وستهام، پس از شکست تیمش در بازی روز شنبه برابر منچسترسیتی از  آن ها به عنوان بهترین تیم حال حاضر فوتبال اروپا یاد کرد. این پیروزی باعث شد که سیتی به روند فوق العاده خود ادامه دهد و بیستمین  پیروزی پیاپی تیم پپ گواردیولا نیز به ثبت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از بازی فردای تیمش مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر به صحبت های مویس واکنش نشان داد و گفت: " بایرن مونیخ بهترین تیم اروپا و جهان است زیرا آن‌ها همه‌چیز را برده‌اند. آن ها بهترین هستند.

 

 

 

 

در انگلیس لیورپول قهرمان است چراکه بهترین محسوب می شود. اگر می خواهید جام ببرید باید برنده شوید. هیچکس در ماه مارس قهرمان نمی‌شود. ما باید خوب کار کنیم و همینگونه به تلاش خود ادامه دهیم. در این حال نمی‌توانیم انکار کنیم که در چند ماه گذشته نتایج مان استثنایی بوده است."

 

گواردیولا در ادامه گفت: " گاهی اوقات خیلی خوب بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم اما حتی مثل آخرین بازی ما برابر وستهام که تیمی استثنایی بود عملکرد خوبی نداشتیم و باز هم توانستیم امتیازات را بگیریم."

 

 

منچستر سیتی بایرن مونیخ پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی بایرن مونیخ پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا بهترین تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند

شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی پرگل خارج از خانه به رقابت در کورس قهرمانی لیگ برتر جزیره ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، برایتون و منچسترسیتی در ورزشگاه آمکس به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 4 بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

کوین دی‌بروینه در دقیقه 17 گل نخست بازی را به ثمر رساند. پس از او با دبل فیل فودن در دقایق 26 و 34، سیتی تقریباً کار حریف را یکسره کرد و گلزنی خولیان آلوارس در دقیقه 62 هم حکم تیر خلاص بر پیکر نیمه جان تیم تحت هدایت روبرتو دزربی را داشت.

با این نتیجه که بیست‌و‌سومین پیروزی فصل سیتی بود، مردان گواردیولا 76 امتیازی شدند و ضمن گرفتن جای لیورپول 74 امتیازی در رده دوم به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین رسیدند آن هم با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال و لیورپول. بازی معوقه سیتی از هفته سی‌و‌چهارم و در خانه تاتنهام است که به دلیل حضور تیم منچستری در جام حذفی به 26 اردیبهشت موکول شده است. این یعنی که سیتی به صورت بالقوه می‌تواند صدرنشین شود و سرنوشتش برای تکرار قهرمانی فصل گذشته در دستان خودش باقی می‌ماند.

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول/یونایتد پیروز شد

 

این دوازدهمین باخت برایتون در 14 مصاف اخیرش با سیتی در تمامی رقابت‌ها بود که تیم روبرتو دزربی را با 44 امتیاز در رده یازدهم جدول نگه داشت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم