Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۵ دقیقه امروز(دوشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

تک گل این دیدار در دقیقه ۱۵ توسط آیاندا پاتوسی به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این برد، تیم جواد نکونام شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشت و با این سه امتیاز ارزشمند، ۲۶ امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت. شاگردان جواد نکونام حالا با صدر هفت امتیاز فاصله دارند و با تیم بالاسری خود استقلال تنها یک امتیاز. این ۲ تیم باید هفته آینده به مصاف هم بروند.

ذوب‌آهن هم در اولین هفته با سرمربیگری مجتبی حسینی شکست خورد تا همچنان در بحران باقی بماند. سبز و سفیدهای اصفهان با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار دارند و فاصله‌شان با منطقه سقوط یک امتیاز است.

وحید محمدزاده، مدافع تیم اصفهانی در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا تیمش با یک بازیکن کمتر مسابقه را به اتمام برساند.

برچسب‌ها فولاد خوزستان سید مجتبی حسینی ورزشگاه شهدای فولاد ذوب آهن استقلال آیاندا پاتوسی جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد خوزستان سید مجتبی حسینی ورزشگاه شهدای فولاد فولاد خوزستان سید مجتبی حسینی ورزشگاه شهدای فولاد ذوب آهن استقلال آیاندا پاتوسی جواد نکونام اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس