Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@21:51:14 GMT

درگیری و پرتاب کفش در پارلمان عراق

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۷۹۲۷

منابع عراقی از درگیری فیزیکی نمایندگان پارلمان این کشور و پرتاب کفش به سوی یکدیگر خبر دادند و اینکه محمد الحلبوسی رئیس پارلمان، صحن مجلس را ترک کرده است. ناطقان: به نقل از السومریه، منابع عراقی از درگیری فیزیکی نمایندگان پارلمان عراق خبر دادند.

خبرنگار السومریه عراق گزارش داد: شماری از نمایندگان پارلمان عراق به سبب اختلافات به جان هم افتادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش؛ محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق جلسه را به دنبال درگیری ترک کرد.

صابرین نیوز هم گزارش داد: نمایندگان در داخل پارلمان با یکدیگر درگیر شدند و به سوی یکدیگر کفش پرتاب کردند و به دنبال آن محمد الحلبوسی جلسه را ترک کرد.

بر اساس گزارش این شبکه اجتماعی عراق، مشاجره میان زیاد الجنابی واحمد الجبوری رخ داد.

بغداد الیوم هم اعلام کرد که دو نماینده سنی با یکدیگر درگیری شدند. ماجرا از این قرار بود که برخی از نمایندگان سنی از رئیس پارلمان خواستند که درباره همه موضوعات مربوط به فساد در صلاح الدین از سال ۲۰۰۸ تاکنون تحقیق شود که الجبوری با نمایندگانی که این درخواست را داشتند، درگیر شد. منبع: مهر برچسب ها: درگیری فیزیکی ، پرتاب کفش ، پارلمان عراق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: درگیری فیزیکی پرتاب کفش پارلمان عراق پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از برنامه‌های جمهوری‌خواهان مسلط بر این مجلس برای وضع مجازات‌هایی علیه دانشجویان حامی فلسطین همچون لغو روادید آنها خبر داد.

به گزارش ایسنا، «مایک جانسون»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای به جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی که در دانشگاه‌های این کشور فراگیرتر می‌شود برچسب «خشونت، تخریب و یهودستیزی» زده و از تدارک جمهوریخواهان این مجلس برای تحت فشار گذاشتن دانشگاه‌ها برای مقابله با اعتراضات آنها خبر داد.

جانسون در مصاحبه با پایگاه «آکسیوس» گفت به چند کمیته مجلس نمایندگان آمریکا دستور به تحقیقات درباره این اعتراضات را داده است.

جانسون بیان کرد: «من فکر می‌کنم این وظیفه بر عهده ما است و ما از اختیاراتمان استفاده می‌کنیم. ما قدرت نظارت و قدرت قانونگذاری داریم.»

او مقام‌های دانشگاه‌های آمریکا را به استفاده از راه های قانونگذاری برای افزایش فشار بر آنها تهدید کرده و خواستار آن شد که روادید دانشجویی برای دانشجویان معترض حامی فلسطین لغو شده و معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شده برای آنها از بین برود. به گفته جانسون ۶ کمیته حقوقی رهبری این روند را انجام خواهند داد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تهدید کرد: «دانشجویان خارجی که با گروه‌هایی مثل حماس اظهار همبستگی کنند حق ندارند در این کشور باشند.»

او ادامه داد: «شما قرار است شاهد یک اقدام بسیار حساب شده و یک جبهه متحد باشید. این قرار است توجه مقام‌های این دانشگاه‌ها را به خود جلب کرده و فورا آنها را پاسخگو کند.»

به نوشته آکسیوس بحث برخورد با جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا در کنگره با اعتراض نمایندگان ترقی‌خواه حامی فلسطین از جمله «ایلهان عمر»، نماینده فلسطینی تبار دموکرات مواجه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • الگوهای نظارت همگانی و مردمی سازی در مجالس قانونگذاری دنیا
  • بارزانی امروز به تهران سفر می‌کند
  • سفر نیچروان بارزانی به تهران
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • ادامه اعتراضات در تفلیس و هشدار اتحادیه اروپا
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • منتظر محمد ستاره استقلالی مسافر پاریس شد