Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: خدا را شکر می‌کنیم به خاطر سه امتیازی که گرفتیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. می‌توانستیم گل‌های بعدی را هم بزنیم اما فکر می‌کنم استرس بازی زمانی که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم زیاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد سایپا افزود: تیم خیلی خوبی است که نسبت به گذشته، متفاوت شده است. آنها بازی خوبی انجام دادند اما بازیکنان تیمم کم نگذاشتند و با تمرکز خیلی خوب توانستیم به برد برسیم. به آنها خسته نباشید می گویم که خیلی خوب دوندگی داشتند.

گل محمدی درباره تغییر تاکتیک پرسپولیس در دو نیمه بازی تاکید کرد: خیلی از تاکتیک‌هایی که در جریان بازی به وجود می‌آید بستگی به شرایط بازی دارد. تیمی که یک گل عقب است فشار بیشتری برای جبران نتیجه وارد می‌کند. بازیکنان ما هم خیلی خوب دفاع کردند و فضاها را به خوبی پوشش دادند. در مجموع بازی سختی برای هر دو تیم بود.

او درباره عملکرد بازیکنان تعویضی این تیم افزود: هر سه بازیکن که تعویض کردیم خیلی خوب بازی کردند. باید در زدن ضربات نهایی دقت می‌کردند تا دچار استرس نشویم.

گل محمدی در خصوص حضور امید عالیشاه در ترکیب اصلی و بازی ندادن به مهدی عبدی در بین یازده بازیکن این تیم در شروع هر بازی تصریح کرد: راجع به اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند یا نه فکر نمی‌کنم در کنفرانس مطبوعاتی جای صحبتش باشد. هر بازیکن بر اساس بازی‌های قبلی و تمریناتی که انجام می‌دهد به ترکیب می‌رسد. بستگی به بازی‌های که در پیش داریم کارمان را پیش می بریم.

سرمربی سرخپوشان تهرانی ادامه داد: هر بازیکنی در ترکیب قرار می‌گیرد با تمام وجود عمل می‌کند. برایمان مهم نیست چه کسی بازی می‌کند. نیمکت نشینان ما چیزی کمتر از بازیکنان دیگر ندارند. همه بازیکنان را به یک چشم نگاه می‌کنیم.

او درباره انتخابات فدراسیون فوتبال نیز صحبت کرد و گفت: از علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بابت شجاعت و از خود گذشتگی که انجام دادند تشکر می‌کنیم. به نظرم آنها چیزی را از دست ندادند. کسی که این وسط ضرر کرد فوتبال ما بود. برای آقای عزیزی خادم هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. امیدوارم عملکردی داشته باشد که فوتبال ما را از این حالت نجات دهد.

یحیی گل محمدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم آدم‌هایی که کنار خودش قرار می‌دهد قوی باشند. یکسری اسامی شنیده‌ایم که به نظرم بودن آنها در فدراسیون جالب و خوشایند نیست. اسم فدراسیون فوتبال به قدری بزرگ است که جای آدم‌های کوچک نباشد.

کد خبر 5159463

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سایپا تهران لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی تیم فوتبال استقلال تهران انتخابات فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی والیبال شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تورنمنت بين المللي کمیته ملی المپیک مهدی قائدی تکواندو گل محمدی خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!

ظاهرا حواشی اخیر پیرامون ورود بانوان به ورزشگاه‌های فوتبال با محرومیت هوادار پیرمرد سپاهان تمام نشد و این محرومیت شامل هواداران زن دیگر تیمها هم شده است!

به گزارش تابناک ورزشی؛ با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در یک بازی حساس در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود. 

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • کلوپ: به عنوان یک پیرمرد توصیه می‌کنم لیگ برتر را از جنایت مدیران آن نجات دهید