Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:12:30 GMT

مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در البرز آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۸۳۱۸

مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در البرز آغاز شد

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور درآیین افتتاحیه این دوره از مسابقات که در باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش ناحیه ۴ کرج و در بستر شبکه شاد برگزار شد، گفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان پسر در دوره های تحصیلی اول و دوم متوسطه شرکت می کنند.

حسین بابویی اظهارداشت: این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری از یازدهم تا شانزدهم اسفند ماه سال جاری به میزبانی استان البرز در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با هماهنگی فدراسیون ورزش دانش آموزی و مسوولان انجمن های ورزشی فوتسال و طناب زنی برنامه ریزی شده تا نفرات برتر استان ها در رشته های فوتسال و طناب زنی، استعدادیابی و انتخاب شوند.

وی بیان داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۴۸۶ نفر دانش آموز پسر دوره اول و دوم متوسطه برگزار می شود.

بابویی تصریح کرد: دراین دوره از مسابقات ۲۰۴ تیم در ۲  رشته فوتسال و طناب زنی شرکت کرده اند.

 وی یادآورشد: از یازدهم تا سیزدهم رقابت دانش آموزان در رشته طناب زنی شروع شده و مسابقات رشته فوتسال نیز از سیزدهم تا شانزدهم اسفندماه برگزار می شود.

وی ادامه داد: نفرات اول تا سوم رشته های طناب زنی و فوتسال منتخب این دوره از مسابقات معرفی خواهند شد.

رییس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور ادامه داد: شیوع ویروس کرونا شرایط برگزاری مسابقات را بسیار سخت کرد اما فدراسیون ورزش دانش آموزی به منظور ایجاد روحیه نشاط و شناسایی استعدادهای ورزشی با همراهی مربیان و داوران ورزشی دراستان های مختلف، برگزاری مسابقات ورزش دانش آموزی را در ۱۰ رشته ورزشی در دستور کارخود قرار داد.

بابویی تاکید کرد: داوری این دوره از مسابقات را ۲۰ نفر از داوران مجرب کشوری در رشته طناب زنی و فوتسال عهده دارند.

برچسب‌ها البرز مسابقات استعدادهای برتر ورزشی فدراسیون ورزش دانش آموزی دهه فجر پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مسابقات استعدادهای برتر ورزشی فدراسیون ورزش دانش آموزی البرز مسابقات استعدادهای برتر ورزشی فدراسیون ورزش دانش آموزی دهه فجر اخبار کنکور فدراسیون ورزش دانش آموزی دوره از مسابقات طناب زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز

هلیا الیاسی  با بیان اینکه نبود رییس برای این هیات در سال های اخیر سبب شد تا این رشته های ورزشی در البرز آنچنان که باید با وجود ظرفیت ها، فعال نباشند، تصریح کرد: به همین منظور با راه اندازی پایگاه قهرمانی بیلیارد، علاوه بر کشف استعداد، زیرساختی برای تمرین و انجام مسابقات در این رشته ورزشی در استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، البرز با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف از جمله بولینگ در این بخش نیز با ضعف زیرساختی مواجه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور رویکرد دیگر هیات بیلیارد و بولینگ البرز با توجه به ساماندهی صورت گرفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این است که برای راه اندازی باشگاه بولینگ در البرز نیز اقداماتی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز