Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره تساوی این تیم برابر ماشین‌سازی در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: من به هر  ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. همچنین عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم، چون اخراج شده بودمو  امکان حضور در نشست خبری را هم نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: فکر می‌کنم تیم ما شرایط خوبی نداشت، اما با این حال در اکثر لحظات بازی صاحب توپ بودیم. روی یک اشتباه تیم ماشین‌سازی به گل رسید، اما برای نیمه دوم تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کردیم و به گل رسیدیم. فکر می‌کنم حقمان ۳ امتیاز این مسابقه بود که به آن نرسیدیم. نکته مهم برای ما آرامش تیممان بود که متاسفانه شرایط خوبی نداریم. مالک باشگاه  تکلیف تیم و بازیکنان  را مشخص نمی‌کند. اگر واقعاً نمی‌خواهند تیمداری کنند باید زودتر تعیین تکلیف کنند.

بازیکنان شهر خودرو گناه دارند 

مربی تیم فوتبال شهرخودرو بیان کرد: اگر قرار است تیمداری کنند باید بالا سر تیم باشند و اگر نمی‌خواهند باید تیم را به مسئولان استانی واگذار کنند. بازیکنان تیممان واقعاً گناه دارند و بدون کمترین امکانات و دریافتی در مسابقات حاضر می‌شوند. قبل از بازی هم به دلیل تست کرونا ما را به ورزشگاه راه نمی‌دادند، چون ۲۰ میلیون تومان پول تست به ما ندادند. ما حتی برای تهیه بلیت برگشت هم مشکل داریم؛ این در حالی است که فصل گذشته شهر خودرو شرایط خیلی خوبی داشت.

نوازی بیان کرد: همان طور که به سختی خود را به تبریز رساندیم در مسیر برگشت هم با چنین وضعیتی مواجه هستیم. این مسائل را مطرح می‌کنم که مسئولان به فکر باشند. بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند و امروز با وجود اینکه بازی مساوی شد، اما اعتقاد دارم که حق مان پیروزی  بود. اگر شرایط تیم درست بود به طور حتم از این بازی نتیجه می‌گرفتیم. وقتی بازیکنان آرامش و تمرکز ندارند طبیعی است که چنین اتفاقاتی رخ دهد.

ما اصلا مالک باشگاه شهر خودرو را نمی بینیم 

او ادامه داد: ما اصلاً حمیداوی را نمی‌بینیم. بیش از یک ماه و نیم است که او را ندیده‌ایم و این موضوع از نظر روانی روی تیم تاثیر می‌گذارد.   به هر حال ۴۰ نفر در تیم هستند و همدل کردن آن‌ها کار سختی است که همه باید به ما کمک کنند. اگر قرار به واگذاری است خواهش می‌کنم زودتر این کار را بکنند، چون ما در شرایط سختی خود را به تبریز رساندیم. تیم ما اصلاً تمرکز ندارد و بلاتکلیفی شرایط‌مان را خراب کرده است.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو درباره  دلیل اخراجش در بازی امروز، بیان  کرد: داور به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد، من هم نسبت به این موضوع اعتراض کردم و داور من را هم اخراج کرد.  

نوازی درباره اینکه علاقه دارد تا در تیم‌های تبریزی مربیگری کند یا خیر! خاطر نشان کرد: قبلاً به این موضوع علاقه داشتم، اما واقعیت این است که تبریزی‌ها در فوتبال غریبه‌پسند هستند.

بیشتر بخوانید

وکالت واگذاری شهر خودرو را از حمیداوی می‌گیریم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو محمد نوازی لیگ برتر فوتبال شهر خودرو تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۸۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • نوازی: بازیکنان استقلال استثنایی هستند
  • تکلیف سردار آزمون با رم مشخص شد
  • وزارت ورزش تکلیف VARرا مشخص کند/امیدوارم فصل آینده VARداشته باشیم
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد