Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@11:32:31 GMT

پایِ کرونا انگلیسی به کرمانشاه هم باز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۰۰۸

پایِ کرونا انگلیسی به کرمانشاه هم باز شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ابراهیم شکیبا اظهار کرد: متاسفانه با آزمایشات انجام شده یک مورد بیمار مبتلا به ویروس جهش یافته کرونا موسوم به "کرونای انگلیسی" در کرمانشاه شناسایی شد

وی افزود: نمونه آزمایش این بیمار با کیت های تشخیصی ویژه ویروس جدید در آزمایشگاه این معاونت بررسی و ابتلای قطعی وی تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکیبا تصریح کرد: این بیمار زنی ۴۶ ساله و ساکن شهر کرمانشاه است که هفته گذشته به شهرستان‌ ماهشهر استان خوزستان سفر کرده است.

وی افزود: در حال حاضر حال عمومی این بیمار مساعد است.

شکیبا گفت: تمام اقدامات لازم بر اساس پروتکلهای وزارت بهداشت برای بررسی افراد نزدیک و اقدامات پیشگیری و کنترلی برای بیمار و اطرافیان‌ او توسط این معاونت انجام شده و یا در حال انجام است.

وی افزود: لازم است همه مردم با رعایت شدیدتر و جدی‌تر دستورات بهداشتی از خود و خانواده شان در برابر این ویروس خطرناک محافظت کنند .

شکیبا تایید کرد: این ویروس به مراتب خطرناک تر و با قدرت انتشار بالاتری است و اگر مردم مراعات نکنند، ممکن است استان را در یک شرایط سخت قرار دهد.

پربیننده ترین تشخیص کرونای انگلیسی چگونه است؟ فرمول پیاده روی روزانه برای تقویت سلامت قلب خوردنی‌های نفخ آور را بشناسید هشدار! دیگر منتظر علایم ظاهری کرونا نمانید افزایش شمار مبتلایان کرونا در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کرونای انگلیسی ویروس انگلیسی کرونا برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)

 

 

 

منبع : خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حرکات خنده‌دار هوتن شکیبا در پشت‌صحنه یک سریال (فیلم) آموزش رقص به هوتن شکیبا در زندان (فیلم) ببینید| خوانندگی هوتن شکیبا در برنامه "همرفیق"

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایتی از خلاقیت هوتن شکیبا برای صداپیشگی «بچه»
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای نخستین‌ بار در غرب کشور
  • انجام عمل بسته دریچه آئورت برای اولین‌بار در غرب کشور
  • انجام عمل تاوی در بخش آنژیوگرافی قلب بیمارستان امام علی (ع)
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست