Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:05:47 GMT

۴ پرونده در دادگاه مطبوعات رسیدگی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۷۹۱۳۲

۴ پرونده در دادگاه مطبوعات رسیدگی شد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات از رسیدگی به چهار پرونده در دادگاه مطبوعات خبر داد.

به گزارش برنا، احمد مومنی راد اظهار کرد: روز یکشنبه ۱۰ اسفند سال ۱۳۹۹در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی چهار پرونده بررسی شد.

وی ادامه داد: پرونده اول مربوط مدیر مسئول خبرگزاری «ایرنا» با اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی  بود که پس از تشکیل دادگاه وکیل شاکی رضایت خود را به ریاست دادگاه اعلام کرد و پرونده مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی‌راد اضافه کرد: پرونده دوم مدیر مسئول «پایگاه انتخاب خبر» با اتهام نشر مطالب خلاف واقع و پخش شایعات رسیدگی شد که هیات منصفه باتفاق آراء متهم را در اتهام فوق الذکر مجرم دانست و نیز باتفاق آراء ایشان را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

سخنگوی هیات نصفه دادگاه مطبوعات گفت: پرونده سوم مدیر مسئول «پایگاه خبری نفت ما» با عنوان اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و با دو شاکی ریدگی شد و هیات منصفه با اکثریت آراء در موضوع اتهام نشر اکاذیب متهم را مجرم ندانست و در مورد شاکی دوم وکیل شاکی  رضایت موکل در همه اتهامات  از جمله اتهام توهین و افترا به دادگاه اعلام کرد و از نظر دادگاه پذیرفته شد.  

وی افزود:‌ پرونده چهارم مدیر مسئول روزنامه «عطریاس» به اتهام نشر اکاذیب بود که هیات منصفه با اکثریت آراء در موضوع اتهام نشر اکاذیب متهم را مجرم دانست و با اکثریت آراء متهم را مستحق تخفیف ندانست.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران مطبوعات نفت استان تهران پرونده هیات منصفه مطبوعات قاضی کشکولی اتهام نشر اکاذیب دادگاه مطبوعات هیات منصفه مدیر مسئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۷۹۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق

(تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق

دیگر خبرها

  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو / کدام بازیگر زن تتلو را در ترکیه تحریک کرد؟
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • (تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق