Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم موسوی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزود: با برنامه ریزی انجام شده ۱۰ هکتار از راضی شهرک صنعتی گچساران به صنوف تولیدی آلاینده شهری اختصاص داده شده است.

وی بیان داشت: ۴۰۰ قطعه متناسب با نوع فعالیت هر صنف طراحی، تعریف و در حال واگذاری بوده و بخشی از معابر و زیر ساخت‌های لازم نیز برای استقرار این صنوف اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار داشت: با توجه به حجم برآورد اولیه بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریالی مورد نیاز برای تکمیل، این پروژه نیاز به اختصاص منابع عمرانی دارد.

وی افزود: همچنین پروژه‌های متعددی، با هدف زیباسازی، بهسازی و نوسازی شهرک صنعتی گچساران تعریف و اجرا شد.

موسوی اجرای عملیات بهسازی و تعویض جداول بلوار وسط شهرک، اجرای کانال هدایت سیلاب، انجام تعمیرات روشنایی معابر شهرک، زیرسازی و جدول گذاری خیابان‌های فاز ۱۰ هکتاری صنوف تولیدی، اجرای شبکه برق صنوف تولیدی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در این راستا عنوان کرد.

کد خبر 5159590

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه زلزله مشهد بوشهر گرگان کرونای انگلیسی اردبیل شیراز بارش برف شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می‌شوند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار