Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@20:38:04 GMT

ارسال پیامک جریمه خودرو به‌منزله قطعیت آن نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۰۲۷۱

ارسال پیامک جریمه خودرو به‌منزله قطعیت آن نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با شروع موج سوم کرونا در کشور ستاد ملی مدیریت و مبارزه با این ویروس جلسه‌ای فوری تشکیل و بر همین اساس و به‌منظور کنترل کرونا مصوب کرد.

بر اساس این مصوبه ورود و خروج خودروهای غیربومی به شهرستان‌های قرمز و نارنجی ممنوع و خودروها در صورت ورود به این شهرها با جریمه یک‌میلیون تومانی و ۵۰۰ هزارتومانی مواجه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی این مصوبه باعث ایجاد نگرانی در بین افراد شاغل شده، زیرا عده‌ای محل کار آنان با محل سکونتشان متفاوت بوده و همین امر سبب جریمه برخی بعضاً سنگین شده است.

به این منظور دولت راهکاری را در این خصوص اندیشیده و افرادی که محل اشتغال و سکونتشان با یکدیگر متفاوت بوده باید به سایت فرمانداری شهرستان خود مراجعه و پس از ثبت‌نام و دریافت کد ره‌گیری به فرمانداری رفته و برگه تردد خود را دریافت کنند.

به گفته فرمانده پلیس راهور گیلان خودروها در صورت ورود به دو شهرستان‌ نارنجی ‌استان یعنی رودبار و رودسر جریمه‌شده و همچنان منع تردد خودروها از ساعت ۹ شب به بعد ادامه دارد.

امیر طالبی می‌گوید ارسال پیامک مبنی بر جریمه به‌منزله قطعی بودن آن نیست لذا صاحبان خودرو باید پیگیر جریمه شدن خود بوده و فوراً اقدام به پرداخت جریمه نکرده و از طریق سایت راهور ۱۲۰ نسبت به قطعیت جریمه خود مطلع شوند.

یکی از گلایه‌های مردم، جریمه بی‌مورد خودروهای آنان درحالی‌که در محل مذکور حضور نداشته‌اند بوده و در همین خصوص فرمانده پلیس راهور گیلان معتقد است تنها دلیل بروز این اشتباهات مخدوش و پوشاندن پلاک خودرو توسط برخی از افراد است، لذا صاحبان خودرو در صورت بروز این مشکل در زمان مشخص به پلیس راهور مراجعه و در صورت صحیح بودن ادعا، جریمه صفر می‌شود.

بنا بر اعلام گفته طالبی صاحبان خودرو در صورت داشتن برگ تردد و برگ تردد شبانه هیچ نگرانی در خصوص جریمه خودروهای خود نداشته و در زمان مقرر که در روزهای آینده اعلام می‌شود به پلیس راهور مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: خودرو پلیس راهور جریمه گیلان پلیس راهور پلیس راهور گیلان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: طی شبانه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی، ۳۸ فقره تصادف جرحی و ۲۳۷ فقره تصادف خسارتی در خیابانهای مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: بارندگی و لغزندگی سطح خیابان، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو از مهمترین عوامل این تصادفات بوده است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: همچنین دیروز مرتکبان ۶ هزار و ۹۴۲ فقره تخلف راهور در مشهد جریمه شدند که هزار و ۸۰۶ فقره از این تعداد، تخلفات حادثه ساز است.

اسدنژاد افزود: ۸۱ دستگاه خودرو نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

حدود یک میلیون دستگاه خودرو در مشهد روزانه تردد می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جریمه خودرو‌هایی که شیشه دودی دارند چقدر است؟
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • واگذاری ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی به سازمان تنظیم مقررات
  • شهروندان مراقب پیامک های جعلی باشند
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • حکم جلب شما صادر شد