Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگو و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بیست و یکمین آزمون کارشناسی ارشد پیام نور فراگیر با شرکت ۸۷ هزار داوطلب صبح جمعه ۱۷ بهمن  برگزار شد، داوطلبان در ۱۸۰ رشته به رقابت پرداختند.

او ادامه داد: اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) دانشگاه پیام نور عصر روز گذشته دو شنبه ۱۱ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: در این آزمون ۱۶ هزار و ۶۴۰ نفر پذیرفته شدند. داوطلبان هم اکنون هم می‌توانند با ورود به سایت سازمان سنجش بخش اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور با استفاده از سه شیوه «وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه - شماره پرونده، شماره شناسنامه و شماره پرونده - شماره داوطلبی» نتیجه آزمون خود را ببینند.  

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش افزود: پذیرفته شدگان باید از امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ به به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام‌نور به نشانی http://pnu.ac.ir مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: همه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام کنند عدم ثبت نام بموقع در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته قبولی محسوب می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش توضیح داد: پذیرفته شدگان مرد لازم است با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در دفترچه راهنمایی ثبت نام و انتخاب رشته آزمون ورودی دوره‌های فراگیر تحصیلات تکمیلی (دانش پذیری کارشناسی ارشد) بهمن ماه سال ۱۳۹۹ واجد شرایط لازم بوده و گواهی مربوط به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: در دستورالعمل ثبت‌نامی به مراکز و واحد‌های آموزشی دانشگاه پیام نور ابلاغ می‌شود تا از پذیرفته شدگانی که دارای مغایرت معدل (معدل مندرج در مدرک تحصیلی آنان کمتر از معدل اعلام شده در اطلاعات ارسالی از طرف متقاضیان به این سازمان باشد) باشند، صرفا ثبت‌نام موقت و مشروط بعمل آید، لذا ضرورت دارد این دسته از پذیرفته‌شدگان به دانشگاه محل قبولی خود مراجعه و مدارک لازم را به آنجا ارائه کنند تا ثبت‌نام موقت از آنان بعمل آمده و بررسی لازم در مدارک و مستندات ارائه شده صورت بگیرد.

به گفته این مقام مسئول، متقاضیانی که دارای مغایرت معدل باشند باید وضعیت نهایی خود را تا قبل از شروع ترم دوم تحصیلی از دانشگاه محل قبولی پیگیری کرده و از مراجعه به این سازمان خودداری کنند.

زرین آمیزی گفت: چنانچه در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرش و یا هنگام تحصیل)، چنانچه مشخص شود که متقاضی حقایق را کتمان کرده و یا اطلاعات غلطی ارائه و واجد شرایط نیست، قبولی وی لغو و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مدارک لازم جهت ثبت نام

تصویر مدارک با فرم jpg یا jpeg و حجم هر تصویر حداکثر ۲۵۰ کیلوبایت آماده تا در هنگام ثبت نام در سامانه آموزشی (گلستان) به آدرس اینترنتی (www.reg.pnu.ac.ir) بارگزاری شود.

تصویر صفحه اول / صفحه توضیحات شناسنامه /پشت و روی کارت ملی

عکس ۴×۳ با زمینه روشن

اصل مدرک کارشناسی

دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است اصل مدرک کاردانی را ارائه نمایند.

مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)

تاییدیه سهمیه فقط برای استفاده کنندگان از سهمیه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فراگیر پیام نور کارشناسی ارشد پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد سازمان سنجش محل قبولی پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

آفتاب‌‌نیوز :

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

 مقرر شده بود که پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل کنند، اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری از مسؤولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد. 

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری» + مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز