Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویر احمد به همراه معاون دادستان نظامی استان از مناطق زلزله زده شهر سی سخت و یگان‌های مستقر در منطقه بازدید کرد. خبرگزاری میزان - علیرضا شیخعلی، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویر احمد به همراه معاون دادستان نظامی استان از مناطق زلزله زده شهر سی سخت و یگان‌های مستقر در منطقه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به محض ورود این هیئت به شهر سی سخت پس لرزه‌ای به بزرگی چهار و پنج دهم ریشتر این شهر را لرزاند و موجب وحشت مردم شد.

شیخعلی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویراحمد سپس از مناطق زلزله زده همچنین محل استقرار امدادرسانان سپاه و واحد‌های نیروی انتظامی بازدید کرد.

این مقام قضایی در جمع نیرو‌های مسلح مستقر در منطقه گفت: از سپاه فتح و فرماندهی انتظامی استان که در این وضعیت بحرانی به داد مردم رسیدند و به نوعی حماسه آفریدند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم این فداکاری‌ها و زحمات، باقیات صالحات کسانی باشد که در این روز‌های سخت، مایه خیر و برکت برای مردم آسیب دیده شهر سی سخت شدند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نیرو‌های مسلح در همه صحنه‌ها چه نبرد با دشمن برای دفاع از خاک پاک ایران اسلامی و چه امدادرسانی به مردم غیور ایران در بحران‌های مختلف سنگ تمام گذاشته اند.

شیخعلی گفت: حضور گرم و پرتلاش سپاه و نیروی انتظامی با وجود خرابی‌های ناشی از زلزله و شیوع بیماری کرونا که شرایط را خیلی سخت کرده، مایه دلگرمی مردم شهر سی سخت شده است.

انتهای پیام/ برچسب ها: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح زلزله سی سخت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح زلزله سی سخت مناطق زلزله زده شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳