Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ،معدن وتجارت هرمزگان ، از تشکیل 44 پرونده تخلف نانوایی‌ها به ارزش یک میلیارد 229میلیون ریال طی بهمن ماهه امسال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، پیروی منش گفت: طی بهمن ماهه سال 99 از نانوایی های شهرستان بندرعباس تعداد 875 مورد بازرسی انجام پذیرفت که در همین ارتباط 44 پرونده تخلف تشکیل که مجموع ارزش ریالی پرونده های متشکله یک میلیارد و 229میلیون ریال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : عمده تخلفات این واحدهای نانوایی مربوط به گرانفروشی ، کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه ، عدم نصب نرخنامه ،عدم رعایت موازین بهداشتی و ... بوده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هرمزگان افزود : تمامی پرونده های تخلف متشکله جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع قانونی ذیربط ارسال شده است.

پیروی منش در پایان گفت: شهروندان می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی ،کم فروشی وتقلب ، باشماره 124 ستادخبری سازمان صنعت،معدن وتجارت اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تخلفات صنفی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه‌ای را محرز و متهم را معادل ۲ برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، جمعاً به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته مختاری، با گزارش مأموران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه‌ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

کد خبر 6090850

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۰ میلیارد ریالی مدرسه غیر انتفاعی در اردبیل
  • آجیل فروش گران‌فروش در زنجان جریمه شد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین