Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال که پیش از این سجاد آقایی مهاجم خود را به نساجی واگذار کرده بود، ممکن است یک بازیکن دیگر را هم از لیست خارج کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال در نقل وانتقالات نیم فصل تا به اینجای کار دو بازیکن به خدمت گرفته است. سعید مهری هافبک تراکتور و عرفان گل‌محمدی از نساجی به جمع آبی‌ها اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال حالا با احتساب مهری جمع بازیکنان بزرگسال خود را به عدد ۱۹ رسانده است وتن‌ها یکجای خالی در لیست بزرگسال خود دارد.

اما گفته می‌شود استقلالی‌ها در ادامه نیم فصل دو خرید دیگر هم خواهند داشت. دو خریدی که آبی‌ها تنها یک جای خالی برای آن دارند؛ بنابراین طی روز‌های آینده استقلال یک بازیکن خود را در لیست خروج قرار خواهد داد. بازیکنی که احتمالا از میان هروویه میلیچ و فرشید باقری خواهد بود. میلیچ نزدیک دو ماه است که از ایران خراج شده و فعلا خبری از بازگشت او به جمع آبی‌ها نیست و فرشید باقری هم پیش از این به یکی دو تیم برای معاوضه پیشنهاد شده بود.

باید منتظر ماند در روز‌های آینده مجموعه اتفاقات باعث خروج چه بازیکنی از لیست استقلال خواهد شد. استقلال پیش از این سجاد آقایی را به نساجی واگذار کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال عرفان گل محمدی میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از درخشش هفته‌های اخیر مهدی لیموچی در آلومینیوم اراک، شایعات زیادی در خصوص حضور این وینگر در لیست جواد نکونام و مذاکره استقلال به گوش رسیده است.

با این حال اخبار رسیده از باشگاه استقلال حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و نکونام تا این لحظه صحبتی درباره جذب مهدی لیموچی نکرده و مذاکره‌ای هم با این بازیکن انجام نشده است. در حال حاضر اولویت سرمربی استقلال تمدید قرار با بازیکنان فعلی است و او لیست خریدی برای فصل بعد آماده نکرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد