Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ملکی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این محدودیت‌ها شامل ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع، همایش، مراسم عروسی و ختم، سیمنار و جشنواره‌ها، جلوگیری از پذیرش هرگونه مهمان به‌ویژه از استان خوزستان، کنترل پایانه‌های بار و مسافر، نظارت بیشتر بر ناوگان حمل مسافر و بار و همچنین جلوگیری از ادامه سفر افراد مشکوک و مبتلا ظرف ۲ هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی افزود:در صورت مشاهده تخلف مدیران دستگاه‌های عمومی مبنی بر رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در هر کدام از دستگاه‌های اجرایی، مدیر متخلف و سهل‌انگار به تخلفات اداری معرفی و مشمول یکی از جریمه‌های تذکر، توبیخ و یا انفصال از خدمت می‌شود.
ملکی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن بروجن در مسیر تردد استان‌های خوزستان و اصفهان، ضرورت دارد برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به‌ویژه کرونا انگلیسی در این شهرستان، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید بیشتر مورد توجه مردم، مسوولان و گروه‌های مختلف قرار گیرد.
وی یادآور شد: در صورت مشاهده خودروهای غیربومی دارای پلاک مربوط به مناطق قرمز کشور در مدت اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در شهرستان بروجن، ضمن هدایت این خودروها به خارج از شهرستان، نسبت به اعمال جریمه آنان اقدام می‌شود.
ملکی اظهار داشت: اعمال و اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقابله با ویروس کرونا در شهرستان بروجن مطابق با مصوبه‌های این ستاد در سطح استانی و ملی جزو برنامه‌های روزانه مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن باشد.
به گزارش ایرنا، براساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سه شهرستان بن، سامان و خانمیرزا در وضعیت آبی (کم‌خطر) شیوع ویروس کرونا و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت زرد (خطرمتوسط) قرار دارند.
بنا بر اعلام دانشگاه علوم‌پزشکی استان، سه مورد مبتلای به ویروس جهش‌یافته انگلیسی در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است.
ویروس جهش یافته کرونا، معروف به کرونای انگلیسی، از قدرت سرایت‌پذیری بیشتری برخوردار است یعنی تا حدود ۷۰ درصد بیشتر از کرونای قبلی قابلیت انتقال و مبتلا کردن افراد جامعه را دارد و درصد کشندگی آن نیز ۳۰ درصد بیشتر از نوع معمولی آن است.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا بروجن چهارمحال وبختیاری محدودیت های کرونا اخبار کنکور ویروس کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • چطور هم وزن کم کنیم و هم از افتادگی پوست جلوگیری کنیم؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور