Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا شعبانی بهار در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد خوابگاه تیروکمان که هفته گذشته با حضور وزیر ورزش به صورت رسمی افتتاح شد، گفت: این خوابگاه پروژه ای بود که با تاکید وزیر ورزش و حمایت های مالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه ۶۰۰ متر زیربنا داشته و در فاصله ۱۵ - ۱۰ متری سایت تیروکمان آزادی قرار دارد، خاطرنشان کرد: خوابگاه تیروکمان دارای ۱۴ اتاق است که در هر یک از آنها امکان تغییر و تنظیم ظرفیت وجود دارد به این معنی که اتاق ها قابلیت ۲ تخته و ۴ تخته شدن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مجموع این اتاق ها ۴ اتاق ویژه ورزشکاران جانباز و معلول است. 

رئیس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه در مجموع ۴.۵ میلیارد تومان برای ساخت و تکمیل خوابگاه ویژه این رشته در ورزشگاه آزادی هزینه شده است در مورد جزئیات آن اینگونه توضیح داد: ابتدا ۲ میلیارد تومان برای این پروژه ورزشی پیش بینی شده بود که به طور کامل توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تامین شد. در ادامه کار و طی دو مرحله ۵۰۰ میلیون و یک میلیارد دیگر هم به این رقم اضافه شد و اینگونه بودجه هزینه شده برای این خوابگاه به ۳.۵ میلیارد تومان رسید. 

شعبانی بهار در همین رابطه ادامه داد: خود ما در فدراسیون تیروکمان هم ۷۰۰ - ۶۰۰ میلیون تومان برای تجهیز خوابگاه هزینه کردیم و حدود ۳۰۰ میلیون تومان دیگر هم باید هزینه داشته باشیم. در مجموع برای تکمیل و بهره برداری از خوابگاه تیروکمان ۴.۵ میلیارد تومان هزینه شده است. 

وی با اشاره به اینکه جابه جایی ساختمان فدراسیون تیروکمان از ورزشگاه شیرودی به ورزشگاه آزادی هم تا یک سال دیگر انجام می شود، یادآور شد: ساخت ساختمان جدید فدراسیون در ورزشگاه آزادی آغاز شده و تا ۵۰ - ۴۰ درصد هم پیش رفته است. 

رئیس فدراسیون تیروکمان در پاسخ به این پرسش که بهره برداری از ساختمان جدید برای چه زمانی پیش بینی شده است، گفت: قصد داریم طی ماه های آینده روند ساخت و تجهیز ساختمان را ادامه دهیم چراکه قصد داریم سال آینده و برای هفته دولت این ساختمان را افتتاح کنیم. در این صورت مجموعه کامل و مثال زدنی برای یک رشته المپیکی مهیا خواهد شد.   

شعبانی بهار همچنین در مورد اعزام های پیش روی ملی پوشان ریکرو و کامپوند گفت: اعضای تیم ملی ریکرو ۱۰ فروردین ماه عازم ترکیه می شوند و در اردوی یک هفته که با حضور ورزشکاران کشورهای مختلف برگزار می شود، شرکت می کنند. بعد از آن بلافاصله درتورنمنتی که به میزبانی ترکیه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد. 

وی تاکید کرد: اعزام به مسابقات رسمی از نیمه اول اردیبهشت ماه با اعزام تیم ملی کامپوند به کاپ آسیا در تایلند آغاز می شود. نیمه دوم اردیبهشت ماه هم تیم ملی ریکرو به چین می رود تا در مرحله دوم جام جهانی شرکت کند. برای اواخر خردادماه هم حضور در جام جهانی و کسب سهمیه را در برنامه داریم. اعزام تیم ریکرو به این رویداد قطعی است اما در مورد تیم کامپوند هنوز به قطعیت نرسیده ایم. 

رئیس فدراسیون تیروکمان نسبت به کسب سهمیه جدید در این رشته ابراز امیدواری کرد و گفت: پیش بینی ها و تدابیر لازم را برای دستیابی به سهمیه های جدید داشته ایم. از شهریورماه اردوی آماده سازی ملی پوشان را آغاز کرده ایم و به طور منظم پیگیر آن بودیم به گونه ای که از هر ۳۰ روز ماه تقریبا ۲۰ روز اردو داشتیم. امیدواریم با کسب سهمیه در مورد برنامه های مان به نتیجه برسیم. 

کد خبر 5159726

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شعبانی بهار تیر و کمان ورزشگاه آزادی تیم فوتبال استقلال تهران انتخابات فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد کشتی فرنگی لیگ برتر والیبال والیبال تورنمنت بين المللي شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تکواندو کمیته ملی المپیک مهدی قائدی فدراسیون تیروکمان خوابگاه تیروکمان ۵ میلیارد تومان شعبانی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز

با آغاز فصل بهار شاهد زادآوری گونه‌های مختلف و با ارزش در باغ وحش ارم سبز هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، قاسم محمدی؛ مدیر باغ وحش ارم اظهار کرد: باغ وحش‌ها نقش مهمی در راستای حفاظت از ژن‌های با ارزش گونه‌های جانوری تحت حفاظت خود دارند و با فراهم آوردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به حفاظت و تکثیر گونه‌های در معرض خطر انقراض کمک می‌کنند.

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری و در فصل بهار در سایه مراقبت‌های تخصصی و شبانه‌روزی و فراهم آوردن کلیه شرایط با تکیه بر دانش روز دنیا و پیاده‌سازی اصول علمی در زمینه جیره‌های غذایی و رفع تمامی احتیاجات فیزیولوژیک، شاهد تولد گونه‌های بسیار باارزش در باغ وحش ارم بوده‌ایم به طوریکه گونه‌هایی همانند تشی (جوجه تیغی)، قوی سیاه، کل و بز وحشی، گوزن زرد ایرانی و خرس قهوه‌ای تاکنون متولد شده‌اند.

نقش مؤثر "باغ وحش ارم" در حفظ گونه‌های در حال انقراض کشور

مدیر باغ وحش ارم افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ان‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد تولد گونه‌های باارزش دیگری در باغ وحش خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • زادآوری‌های جدید در باغ وحش ارم سبز
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • پرفورمنس خروش ملت‌ها در حمایت از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد