Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:35:56 GMT

جهش فروش صنایع دستی زنجان به کمک فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۲۲۳۷

جهش فروش صنایع دستی زنجان به کمک فضای مجازی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت‌های فروش دستی در بازارچه ­ها و مغازه ­های حوزه صنایع‌دستی استان کاهش‌ اما فروش از طریق فضای مجازی در این ایام به شدت افزایش‌یافته است.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، امیر ارجمند روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جامعه صنعتگران حوزه صنایع‌دستی استان زنجان برای ارائه محصولات خود از فضای مجازی استفاده کردند و مردم برای خرید از این طریق ارتباط خوبی برقرار کردند که اکنون صنعتگران به‌صورت تخصصی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام برای فروش محصولات صنایع‌دستی خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر تعدادی از صنعتگران حوزه ملیله، مس، چاقو و چرم  در زنجان که از طریق فضای مجازی تولیدات خود را به سایر استان‌ها و کشورهای خارجی ارسال می‌کنند که در این حوزه موفق عمل کرده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بیان کرد: رویکردی که در این شرایط فعالان این حوزه در پیش گرفتند، ورود به بازار فروش مجازی بود تا از این طریق بتوانند تولیدات و محصولات صنایع‌دستی خود را به دست مشتریان و علاقه‌مندان برسانند.

وی افزود: علی‌رغم محدودیت‌های آموزش‌های حضوری و تعطیلی بسیاری از دوره‌های آموزشی، علاقه مندان در استان زنجان از آموزش‌های کوتاه‌مدت صنایع‌دستی برخوردار شدند.

ارجمند با بیان اینکه ملیله‌کاری، چاروق دوزی، چاقوسازی، مسگری، قلم‌زنی، گلیم‌بافی، گیوه‌بافی و گیوه‌دوزی از صنایع‌دستی بومی استان محسوب می‌شود، افزود: هنرمندان صنایع‌دستی زنجان در برخی رشته‌ها همچون مسگری، ملیله‌کاری و چاقوسازی صاحب سبک هستند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از وجود ۵۰ رشته صنایع دستی در این استان خبر داد و گفت: در زمان حاضر بالغ بر ۱۲ هزار نفر در استان در حوزه صنایع دستی فعالیت دارند.

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 جهش تولید صنایع دستی زنجان فروشگاه مجازی جهش فروش فروش مجازی فروش مجازی صنایع دستی جشنواره فیلم فجر سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 صنایع دستی استان زنجان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند