Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی حوزه ورزش در سیستان و بلوچستان تحسین برانگیز است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، ​«احمد علی موهبتی» در نشست مشترک با ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان و هیات همراه بیان داشت: عملکرد و فعالیت های حوزه ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان در بخش های قهرمانی، همگانی، روستایی و مشارکت های اجتماعی بسیار چشمگیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: پیگیری های مستمر اداره کل ورزش و جوانان استان در خصوص برگزاری مسابقات، میزبانی های ملی و بین المللی که موجب رضایت اکثر ورزشکاران و مربیان مهمان را به دنبال داشته است، از نکات بارز مجموعه ورزش و جوانان می باشد.

موهبتی تصریح کرد: ورزشکاران باید با منش پهلوانی و زورخانه ای فرهنگ ترویج ورزش همگانی بهمراه گسترش ارزش های والای انسانی را در سطح جامعه بسط دهند.

وی افزود: ورزش و هنر زبان مشترک آحاد بشریت در روی کره زمین می باشد که علاوه بر لحاظ فنی کمک بسزایی در ترویج کرامات و فضائل انسانی با فرهنگ غنی ایرانی اسلامی خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود: سابقه تاریخی مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در عرصه پهلوانی و همچنین مردانگی زبانزد بوده و ما باید این رفتار و کردار را با گسترش فعالیت‌های فرهنگی تداوم ببخشیم.

موهبتی خاطرنشان نمود: در حوزه ورزشی نگاه در این باشد که رفتارها نشات گرفته از ایده آل های دوام و بقا در حوزه رفتارهای انسانی باشد و با کار فرهنگی تلاش کنیم تا این فرهنگ تو جامعه سوق داده شود.

 همچنین در ابتدای این جلسه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، گزارش جامع از عملکرد و فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان در حوزه قهرمانی، همگانی، روستایی و جوانان و برگزاری مسابقات و میزبانی ها و اردوهای تیم ملی و کسب مدال های ورزشکاران شایسته استان ارائه کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پروژه های عمرانی حوزه ورزش سیستان و بلوچستان ورزش و جوانان حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۱ نفر داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۴ هزارو ۴۲۱ نفر را مردان و ۱۱ هزارو ۳۲۲ نفر را زنان تشکیل می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبشهت همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، راسک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون هستند.

صفدری افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»