Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن موسیقی گیلان در حاشیه برگزاری جشنواره در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بدلیل متنوع بودن بخش های جشنواره و رده های سنی متفاوت و از سویی دیگر تنوع سازه های شهری و نواحی تعداد داوطلبان در شاخه های متعدد به تعداد مورد نظر نرسید لذا جشنواره بصورت غیر رقابتی و با حضور ۶۰ نفر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رضا صفر پور افزود: این تعداد از داوطلبان در قالب گروه نوازی و تک نوازی تا پایان امروز از طریق آدرس اینستاگرامی farhangi.rasht.ir به اجرای برنامه می پردازند.
وی اظهار داشت : در پایان جشنواره سه نفر بصورت ویژه از سوی داوران انتخاب و از آنان تقدیر می شود؛ همچنین در پایان جشنواره از استادان غلامرضا امانی پیش کسوت در حوزه موسیقی شهری، علی اسمی پیش کسوت موسیقی آئینی و حسین مشکین پیش کسوت موسیقی فولکلور و از استادان مطرح سرنا نوازی تجلیل می شود.
صفر پور گفت: جشنواره موسیقی بومی گیلان به‌عنوان نماد فرهنگی‌ موسیقی استان در عرصه‌ اجرا و تولید آثار فاخر و ارزشمند موسیقی بومی با بهره‌گیری از استادان این حوزه و نیز پژوهشگران برجسته موسیقی‌ برگزار می گردد.
وی اظهار داشت: این جشنواره ضمن حفظ کرامت هنر موسیقی بومی و استادان این حوزه با رعایت اخلاق حرفه‌ای اقدام به ایجاد فرصت‌های برابر برای شکوفایی و پرورش استعدادهای موسیقی بومی می کند و می‌کوشد ظرفیت‌های موسیقی نواحی گیلان را در سطح کشور معرفی کند.  
وی ادامه داد: همچنین این جشنواره تلاش می کند با تربیت هنرمندان شایسته و متعهد و دارای توان علمی و هنری بالا، آفرینش هنری و نوآوری را برای رسیدن به سربلندی و موفقیت هرچه بیشتر هنرمندان موسیقی بومی گیلان در عرصه‌های کشوری و بین المللی برنامه‌ریزی کند.
صفرپور بیان کرد: جشنواره‌ موسیقی بومی گیلان ضمن همکاری همه‌جانبه با سایر موسیقی‌های قومی در سطح کشور می‌تواند مکانی برای همکاری، هم‌افزایی، اشاعه‌ تفکر هم‌زیستی فرهنگ‌های بومی باشد.
رئیس انجمن موسیقی گیلان تصریح کرد: این جشنواره با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی گیلان برگزار می‌شود تا به رسالت ذاتی خود یعنی هم‌سویی با نیازهای  اجتماعی درعرصه‌های مختلف پاسخ دهد.  
صفرپور اضافه کرد:جشنواره موسیقی بومی گیلان با تکیه بر سرمایه‌های فرهنگی موسیقی اقوامِ گیلانی و با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌ قوم‌موسیقی‌شناسی و نیز مشارکت حداکثری مردم در پاسداشت هنرمندان فرهیخته‌ موسیقی بومی، سعی درحفظ، نگهداری و معرفی هرچه بیشتر این سرمایه‌ بزرگ و منحصربه‌فرد گیلان در سطوح مختلف دارد.  
 جشنواره موسیقی بومی گیلان در سه بخش اصلی موسیقی نواحی استان، موسیقی شهری و نیز بخش آزاد در حال برگزاری و تا پایان امشب به کار خود پایان می دهد.

برچسب‌ها گیلان فضای مجازی موسیقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان فضای مجازی موسیقی گیلان فضای مجازی موسیقی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات